וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: טראמפ וסלבי טיילו לשמינית גמר אליפות העולם

25.4.2013 / 10:16

סלבי, המדורג 1 בעולם, ניצח 4-10 את סלט אבל לא היה מרוצה. טראמפ ניצח 5-10 את דייל ואמר: "אם אמשיך ככה, יש סיכוי"

תמונת שמינית גמר אליפות העולם בסנוקר כמעט והושלמה אתמול (רביעי) בשפילד, כאשר ארסעה שחקנים נוספים הבטיחו את מקומם בין 16 האחרונים. שניים מהם הם מארק סלבי (1 בעולם) וג'אד טראמפ (3 בעולם).

סלבי גבר בדרבי אנגלי על מתיו סלט 4-10, אבל למרות התוצאה המרשימה הוא אמר בסיום המשחק שהוא לא היה מרוצה מהמשחק שלו ובהתמודדות הזאת נאלץ להסתמך על תכנית ב' שלו. "אי אפשר לזכות באליפות העולם כשמשחקים ככה", אמר סלבי שמפנטז על תואר משולש השנה, אחרי שכבר זכה במאסטרס ובאליפות בריטניה הפתוחה. המדורג 1 בעולם יתמודד בסיבוב השני נגד בארי הוקינס.

ג'אד טראמפ השלים ניצחון 5-10 על דומיניק דייל הוולשי. אחרי הובלה של 3-6 בסוף הסשן הראשון, אז הוא גם השיג ברייק של 142 נקודות, טראמפ הוסיף ברייקים של 104, 73 ו-61 נקודות בדרך לניצחון חד צדדי. טראמפ נשאל בסיום על האפשרות שיגיע עד הסוף באליפות הזאת ואמר: "אני שומע שאנשים אומרים שכל אחד מהשחקנים יכול לזכות באליפות הזאת, אבל לדעתי רק שלושה-ארבעה שחקנים יכולים. אם אני אמשיך לשחק כמו ששיחקתי היום, יש לי סיכוי לעשות את זה".

טראמפ יתמודד בשמינית הגמר נגד מרקו פו מהונג קונג, שהשלים ניצחון 7-10 על מתיו סטיבנס הוולשי. דינג ז'ונווי הסיני עלה גם הוא לשמינית הגמר אחרי שניצח 5-10 את אלן מקמנוס הסקוטי, והפך לאסייאתי השלישי מבין 16 האחרונים כולל פו ופומג'אנג התאילנדי.

ביליארד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully