וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת: "יש התקדמות משמעותית עם טביב"

24.4.2013 / 21:15

ראש העיר הגיע לטקס האליפות של בית"ר בכדורסל ונשמע אופטימי בנוגע לעיסקת טביב. האוהדים גידפו את גאידמק

one

מחזה מביך משהו אירע הערב (רביעי) בטקס ההכתרה הרשמי של קבוצת הכדורסל של בית"ר ירושלים, שזכתה באליפות ליגה א'. כ-500 אוהדים שהגיעו לאולם פיליפ ליאון חיכו לסיום המשחק ובמהלך הטקס, בו ראש העיר ניר ברקת העניק את הצלחת לשחקני הקבוצה, החלו לגדף ולקרוא קריאות בגנותם של בעלי קבוצת הכדורגל ארקדי גאידמק והיו"ר איציק קורנפיין. ברקת אמר לכמה אנשים בכירים בירושלים שהיו באירוע כי "יש התקדמות משמעותית עם טביב וייתכן שיגיעו לידי סגירה בשבוע הבא". ברקת בירך על העובדה כי העניינים הגיעו לשלב העורכי דין וכי הוא מצפה שהדברים יבשילו לידי עסקה בקרוב.

המו"מ בין אלי טביב לבית"ר ירושלים עולה הילוך ביממה האחרונה, כאשר שני הצדדים העבירו את כל הנושא לשיחות בין עורכי הדין במטרה לנסות ולהגיע להסכם בו ירכוש טביב את הקבוצה. טביב מתלבט מאוד בימים האחרונים האם לקחת את הקבוצה בשל הגירעונות וההתחייבויות אך המעבר לשלב עורכי הדין מצביע על שינוי במגמה מצידו ורצון להגיע להסכם ולהיות הבעלים של בית"ר ירושלים.

יש לציין כי טביב לא פוסל אפשרות לרכוש את הקבוצה במידה ותגיע להליך משפטי של הקפאת הליכים ואף עשוי לעשות זאת בשיתוף עמותת האוהדים במידה ואפשרות הרכישה תרד מהפרק. במידה וטביב יירד מרכישת הקבוצה, האפשרויות העומדות בפני בית"ר הן הזרמת כספים מצידו של ארקדי גאיידמק או מעבר להליך משפטי.

איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
מתקרב לבית"ר. אלי טביב/קובי אליהו

לאחר שאתמול הודיעה המשטרה למטה המחאה של האוהדים כי לא יוכלו להפגין מול ביתו של איציק קורנפיין אלא רק בכניסה לישוב בו הוא מתגורר, החליטו היום במטה המחאה לבטל את ההפגנה שהייתה צפויה להתקיים מחר אך נראה כי לא מדובר בסוף פסוק ובהתייעצות עם מספר עורכי דין האוהדים ינסו למצוא כל דרך חוקית כדי להמשיך במחאתם בכל מקום אפשרי.

בבית"ר מתכוננים ברצינות למשחק בשבת נגד מכבי נתניה ויודעים שהתוצאות האחרונות קצת סיבכו את הקבוצה ומחייבים אותה להשיג נקודה נוספת בשבת. מתן בראשי וקובי מויאל צפויים לחזור להרכב. אריאל הרוש עדיין פצוע בגבו וכמו שהדברים נראים כעת אוהד סיידוף יפתח שוב בהרכב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קובי מויאל שחקן בית"ר ירושלים לפני תומר סוויסה שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
חוזר להרכב. קובי מויאל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully