וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: אחמד סבע שב לאימונים, צפוי להיות כשיר לשבת

24.4.2013 / 16:43

החלוץ שהחמיץ את משחק הליגה האחרון מול אשדוד, עשוי לפתוח מול בית"ר. עידו לוי יעבור ניתוח ויחמיץ את היורו?

one

אחרי הניצחון של מ.ס אשדוד במחזור החולף, במכבי נתניה מתכוננים במרץ לקראת המשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים בשבת (19:10, ערוץ 11). אולם, על ההכנות מעיבה הפציעה של עידו לוי, בלמה של הקבוצה שינסה בשבוע הבא לחזור שוב לאימונים מלאים ורק אז יתברר אם הוא צריך ניתוח שישבית אותו מהיורו הקרוב לנבחרות צעירות, או שמא הוא יצליח להתמודד עם הכאבים ויוכל לסחוב גם מבלי ניתוח, מה שיאפשר לו להיות חלק מהסגל של גיא לוזון לטורניר יורו הצעירות בקיץ.

שחקן מכבי תל אביב ראדה פריצה. מאחוריו, שחקן מכבי נתניה עידו לוי. ברני ארדוב
סיים את העונה? עידו לוי, משמאל/ברני ארדוב

לוי, נחשב לאחד מהשחקנים הצעירים המבטיחים ובמשחקים ששיחק העונה הפגין יכולת טובה למרות העונה החלשה של נתניה, והוזמן כדרך קבע לנבחרת הצעירה. לפני יותר מחודש החל הבלם לסבול מכאבים עזים בשרירי הבטן ולמעשה מדובר בפציעה חוזרת ממנה הוא סובל בשנתיים האחרונות כשהאבחון של הצוות הרפואי הוא שמדובר מדלקת כרונית בשרירי הבטן. לפני שבועיים ניסה לוי לחזור לאימונים אך הכאבים החריפו וכעת הוא ינסה שוב בשבוע הבא לחזור לאימונים מלאים כדי לראות אם הוא יהיה כשיר. בכל מקרה, לוי לא יהיה בסגל למשחק מול בית"ר ירושלים ורק אם יתאמן במשך כל השבוע הבא הוא יהיה בסגל למשחק האחרון של העונה מול הפועל באר שבע.

בניגוד ללוי, אחמד סבע ערך היום אימון מלא ונראה שהוא יהיה כשיר למשחק מול בית"ר. עם זאת החלוץ יהיה ככל הנראה בסגל אך לא בטוח שיפתח בהרכב והוא עשוי להתחיל את המשחק על הספסל ולהשתלב בהמשך. בנתניה יודעים שרק ניצחון על בית"ר יאפשר להם להמשיך להאבק כשהפסד או תיקו יסבך אותם מאוד בתחתית ויכול אף לקבוע סופית את ירידתה כבר ביום שבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אחמד סבע מכבי נתניה מתוסכל. קובי אליהו
יהיה כשיר לשבת. אחמד סבע/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully