וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החליטה להעמיד את חן עזריאל למכירה בקיץ

24.4.2013 / 10:31

סופית: חלוץ בית"ר שנרכש במיליון דולר ומחזיק בחוזה לעוד שנתיים לא ישוב. כליבאת יסרב להארכת חוזה אם לא יחזור

one

מכבי חיפה החליטה להעמיד את חן עזריאל למכירה בקיץ. החלוץ, שחתום עד חוזה לעוד שנתיים במועדון נרכש תמורת מיליון דולר אך לא התאקלם במועדון וחזר לעונת השאלה בבית"ר. "מכבי חיפה לא מעוניינת בחן עזריאל. הוא יעמוד בקיץ הקרוב למכירה, בשום פנים ואופן לא נסכים להשאיל אותו", אמרו במועדון. בינתיים, בחיפה פוסלים אפשרות שהחלוץ יחתום לעונה נוספת ויימכר רק בתום העונה הבאה.

המשמעות מבחינת החלוץ היא שייתכן שלא יישאר בבית"ר. המצב הכלכלי של המועדון, אם לא יימצא לו רוכש, לא יאפשר לרכוש את השחקן שיעמוד למכירה בסכום דומה לזה שבו הוא נמכר. "במצב הנוכחי אי אפשר להשאילו את עזריאל לעוד עונה, משום שאז יווצר מצב שתהיה לו שנה אחרונה בהסכם והוא יהפוך לשחקן חופשי, מה שלא תואם למדיניות שלנו", הסבירו בחיפה.

שחקן בית"ר ירושלים, חן עזריאל. קובי אליהו
"במצב הנוכחי אי אפשר להשאילו את עזריאל לעוד עונה". חן עזריאל/קובי אליהו

בניגוד לעזריאל, מוחמד גדיר יוזמן לפתיחת האימונים של הקבוצה, בין ה-10 ל-15 ביוני. קצת יותר משבועיים אחר כך (29 או 30 ביוני) תצא הקבוצה למחנה אימונים באוסטריה ועד אז יוחלט האם הוא, כמו גם מוחמד כליבאת וסינטאיהו סלליך, ייכללו בסגל למחנה. במועדון מתכוונים להיפגש עם סוכנו של כליבאת, עו"ד שחר גרינברג, במטרה לסכם על הארכת חוזהו במועדון, אך השחקן צפוי לסרב להארכת חוזהו אם לא יחזור לקבוצה.

הבלם איציק כהן לא מעוניין להיות שחקן ספסל בחיפה וייתכן שגם הוא יעמוד למכירה, או להשאלה נוספת במטרה למכור אותו בסוף העונה הבאה, שנה לפני סיום חוזהו במועדון. במועדון מאוד רוצים לצרף את גל כהן שנחשב לשחקן חופשי בקיץ ונראה כי אחת הסיבות לכך היא חוסר הוודאות בנוגע לסארי פלאח, שאמור לחזור מפציעה קשה. חוזהו של נוח סדאווי שהושאל לכפר סבא לא יוארך. לגבי דניאל הייבר לא התקבלה החלטה סופית, אם כי הוא לא אמור להמשיך בקבוצה בכל מקרה.

אביחי ידין יעבור מחר את הניתוח בברכו ולמעשה סיים את העונה. חוזהו של יניב קטן יוארך סופית בימים הקרובים, אחרי שרוב הפרטים הטכניים בחוזה נסגרו. דקל קינן אמור לחתום על חוזה ארוך טווח ובכך לסיים את הקריירה בירוק.

לקראת המשחק מול מכבי תל אביב במחזור הקרוב, על פי הוראת המשטרה, חברת האבטחה והמועדון, אוהד מכבי תל אביב שירכוש כרטיס ליציעי אוהדי מכבי חיפה ( אוהדי תא יושבים אך ורק ביציעים 6,7,8) יוצא מהאיצטדיון וכספו לא יוחזר. לצורך הנושא יוקמו סביב האצטדיון טבעות בידוק וכוחות האבטחה יתוגברו במאבטחים שתפקידם יהיה למנוע חיכוך בין אוהדי הקבוצות והוצאת אוהדי מכבי תל אביב מתחומי האיצטדיון.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully