וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: גם סטיבן מגוויר הודח בסיבוב הראשון בשפילד

24.4.2013 / 9:47

אחרי ג'ון היגינס ומארק וויליאמס, גם הסקוטי המדורג 5 מצא עצמו מחוץ לאליפות העולם אחרי שהפסיד 10:9 לפומג'אנג

אליפות העולם בסנוקר המתקיימת בשפילד שבאנגליה ממשיכה לספק הפתעות גדולות בסיבוב הראשון. אחרי ההדחות של אלופי העולם לשעבר, ג'ון היגינס ומארק וויליאמס, סיים אתמול (שלישי) את דרכו בתחרות גם סטיבן מגוויר הסקוטי, המדורג 5 בעולם. מגוויר, שניצח העונה באליפות ווילס הפתוחה, הפסיד 10:9 לדצ'וואט פומג'אנג התאילנדי (70 בעולם), שעבר לסבב המקצועני אחרי שזכה באליפות העולם לחובבנים ב-2010.

פומג'אנג, שהשתתף העונה בשני טורנירי דירוג (מאסטרס גרמניה ואליפות סין הפתוחה) הוביל 8:9 בהתמודדות של הטוב מ-19 משחקונים, אבל במאני טיים נראה היה שהניסיון של מגוויר במעמדים האלה שיחק תפקיד והסקוטי השווה ל-9:9. במשחקון ה-19 והמכריע, פומג'אנג השיג ברייק של 63 נקודות, אבל החמיץ כדור והשאיר סיכוי למגוויר. הסקוטי החמיץ כדור אדום לא קל, מה שסידר בסופו של דבר שולחן נוח עבור פומג'אנג, שרשם ניצחון היסטורי בקריירה שלו. פומג'אנג יתמודד בסיבוב השני נגד שחקן מפתיע אחר, מייקל וויט הוולשי שהדיח את מארק וויליאמס.

במשחק נוסף שהסתיים אתמול ניצח סגן אלוף העולם אלי קרטר את בן וולאסטון 4:10 בדרבי אנגלי. קרטר עלה לשמינית הגמר ויתמודד שם נגד לא אחר מאשר אלוף העולם, רוני אוסליבן, בשחזור של הגמר מהשנה שעברה. שני שחקנים נוספים שהחלו להתחרות בשפילד הם המדורג 1 בעולם מארק סלבי והמדורג 3 ג'אד טראמפ. סלבי, שעדיין לא זכה באליפות העולם, מתמודד בסיבוב הראשון נגד מתיו סלט ומוביל עליו 3:6. טראמפ, הפיינאליסט מלפני שנתיים, מתמודד בסיבוב הראשון נגד דומיניק דייל הוולשי וגם הוא מוביל 3:6. במשחקון השישי בהתמודדות טראמפ השיג ברייק של 142 נקודות, שבינתיים הוא הגבוה ביותר באליפות הנוכחית.

ביליארד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully