וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כליבאת: "תמכנו בקנדיל, והוא החזיר לנו במאני טיים"

24.4.2013 / 8:15

בסכנין שיבחו את השוער שכיכב בניצחון על ר"ג. קנדיל הרגיע: "עוד לא עשינו כלום". בלו ייעדר מול בית"ר במחזור האחרון

one

הניצחון של בני סכנין אמש (שלישי) על הפועל רמת גן (0:1) הותיר את הקבוצה במרחק של שלוש נקודות מהקו האדום שני מחזורים לסיום העונה, ושלח את שחקני הקבוצה לחגוג במשך דקות ארוכות בחדר ההלבשה, בניצוחו של חאלד חלאיילה, בשמחה שדמתה לחגיגת אליפות או לכל הפחות חגיגות הישארות של ממש.

"הייתה חגיגה גדולה בחדר ההלבשה, אבל עוד לא עשינו כלום וצריך להמשיך", אמר מחמוד קנדיל, שהיה המצטיין במגרש וזכה להרבה חיבוקים ונשיקות מהשחקנים, ובמיוחד מאימורו לוקמן שכמעט וכבש שער עצמי אך ניצל בזכות הצלה גדולה של השוער. למרות השמחה, בסכנין יודעים שאם לא ינצחו את מ.ס אשדוד בשבת הם ייקלעו שוב למצב לא נעים, והמאמן מרקו בלבול שהיה מאושר בסיום יבקש מהשחקנים בימים הקרובים לרדת לקרקע ולהגיע לאשדוד כדי להשלים את ההינצלות.

מחמוד קנדיל שוער בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
גיבור המשחק. מחמוד קנדיל/אדריאן הרבשטיין

"היה משחק מאוד קשה והניצחון היה בשיניים", הסביר מוחמד כליבאת, שלמרות שהוחלף זכה למחמאות גדולות ממאמנו על ההשקעה האדירה שלו. "זה היה קרב ראש בראש והניצחון ייתן לנו אוויר להמשך הדרך. המשחק מול אשדוד יהיה קשה מאוד אבל נרצה לסיים שם. הקבוצה ואנחנו השחקנים יודעים את החשיבות של המשחק הקרוב. אנחנו רוצים לסיים את הסיפור לפני בית"ר ולא להיות תלויים בקבוצות אחרות".

בסכנין ייאלצו להסתדר במחזור האחרון מול בית"ר ללא ירו בלו, כובש שער הניצחון אמש שספג צהוב חמישי. בצוות המקצועי מתכננים להשאיר את ההרכב שפתח מול רמת גן אתמול זהה כמעט לחלוטין במשחק מול אשדוד, כשההתלבטויות היחידות של בלבול היא האם להחזיר את עידן וייצמן שלא פתח אתמול להרכב על חשבונו של פיטר אמבמבה והאם לשלב את אימורו לוקמן במקומו של באסם גנאים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מרקו בלבול מאמן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
זוכה למחמאות רבות. מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

בסכנין היו מרוצים מאוד מהקהל הרב שהגיע למשחק באיצטדיון דוחא, ובהנהלה אמרו שאם הקהל היה מגיע לאורך כל העונה ותומך בקבוצה היא הייתה מבטיחה את ההישארות כבר מזמן. "הקהל נתן הצגה ענקית", אמר כליבאת. "מגיע לו שאפו גדול. הדקות האחרונות היו דקות של עצבים והקהל תמך בנו. באופן אישי, אם הייתי יכול הייתי עוצם עיניים מאז שהוחלפתי ולא מסתכל מרוב לחץ. למחמוד קנדיל היו רגעים לא פשוטים כל העונה ואנחנו תמכנו בו. עכשיו הוא החזיר לנו במאני טיים ונתן הצגה ענקית".

אגב, בסכנין לא מעוניינים בשלב זה להתעסק בעונה הבאה ויעשו זאת רק עם הבטחת ההישארות, כשהדבר היחידי שבטוח נכון לעכשיו הוא המשך דרכו של בלבול החתום לעונה נוספת. המאמן זכה למחמאות אדירות על תפקודו מאז הגיע, כשלמעשה הקבוצה ללא הפסד ליגה תחת הדרכתו, ובהנהלה מרוצים מאוד מהתנהלותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully