וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א צריכה להחליט בנוגע לממן עד תחילת יוני

23.4.2013 / 11:52

אם הקבוצה מוולפסון תממש את האופציה הפועל חיפה תקבל 550 אלף שקל. אם הוא יעזוב לאירופה, היא לא תקבל תשלום

one

הפועל תל אביב תצטרך להודיע להפועל חיפה עד תחילת חודש יוני אם היא מממשת את האופציה על חנן ממן ומחתימה אותו לעונה נוספת. בחיפה מקווים שההודעה תגיע מיד עם סיום העונה. גורמים בהפועל תל אביב אמרו הבוקר (שלישי) שבכוונת הקבוצה לממש את האופציה ואם כך יקרה, , חיפה תקבל 550 אלף שקל נוספים.

אם ממן יעזוב לחו"ל, האדומים מהכרמל לא יקבלו עליו תשלום נוסף, אבל אם הוא ישחק בקבוצה אחרת בישראל (לא הפועל תל אביב), כשהבעלים יואב כץ ידרוש דמי השבחה של כמיליון וחצי שקל ואז הצדדים ייגשו לבוררות.

"חנן יכול לצאת לאירופה ואז אנחנו לא נראה שקל", אמר גורם בחיפה, "כולם מקווים שהפועל תל אביב תממש את האופציה כי מדובר בכסף שיעזור להשאיר שחקנים שאנחנו רוצים כאן במועדון". אחרי ממן עוקבות כמה קבוצות בחו"ל, אך לא הוגשה בפניו הצעה ועד חודש יוני הוא יצטרך להחליט בעצמו לגבי עתידו.

כץ ממתין גם בנוגע לשחקנים אחרים שמסיימים חוזים, כשגם כאן הוא ידרוש דמי השבחה גבוהים אם הם יחתמו בקבוצות אחרות בישראל. כץ מעוניין מאוד להחתים את אותם שחקנים דוגמת אושרי רואש, רן אבוקרט וגל אראל על חוזה לעונה נוספת ויבקש להיפגש איתם בשבועות הקרובים כדי לדון על החוזה למרות ההעדפה שלהם לעבור לקבוצה גדולה יותר. אגב, בשלושת השחקנים מעוניינות קבוצות רבות בליגה.

הערב יחזרו השחקנים לאימונים אחרי יום חופש. בקבוצה מתכוננים למשחק נגד הפועל באר שבע כשבקרב השחקנים נרשמת דריכות גדולה לקראת המשחק למרות שהקבוצה הבטחת ההישארות. "אנחנו רוצים להוכיח שהפועל חיפה משחקת עד הסוף ולא משנה מה המצב שלנו", אמר שחקן בקבוצה. אחרי האימון תתארח הקבוצה כולה אצל איש המשק חיים מרוואני לארוחת גיבוש.

חנן ממן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
בחיפה מקווים למכור אותו להפועל תל אביב. ממן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully