וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אלכסנדר דוידוב צפוי להיות כשיר לבית"ר

22.4.2013 / 14:33

החלים מפציעה וכנראה ייכלל בסגל למשחק האחרון העונה. הקשר לא ימשיך בסכנין בעונה הבאה, אך עשוי להישאר בישראל

קשר בני סכנין, אלכסנדר דוידוב, עשוי לחזור למשחק האחרון של העונה ואולי אף להיכלל בסגל למשחק נגד מ.ס אשדוד. השחקן שערך בחודש האחרון אימונים אישיים וטיפולים באופן יומיומי היה אמור לחזור היום לאימונים ביחד עם הקבוצה אך בבוקר אשתו ילדה את בנם השני והוא הפסיד את האימון.

דוידוב מרגיש הקלה רצינית בכאבים וצפוי להיכלל בסגל למשחק נגד בית"ר ירושלים שיחתום את העונה מבחינתה של סכנין. עם זאת, העובדה שהסרבי לא שיחק כבר תקופה ארוכה תגרום לכך שהוא כנראה לא ייפתח, אלא רק ישולב במהלך המשחק.

דוידוב שמושאל מפרטיזן בלגרד ושמחזיק בחוזה לעונה נוספת בקבוצה הסרבית, לא ימשיך בבני סכנין, זאת לאור חילוקי הדעות בינו לבין ההנהלה העונה בכל הנוגע לאופן הטיפול בו בזמן הפציעה ובכל הנוגע לתשלום שכרו באותה תקופה. למרות החוזה בסרביה דוידוב מעוניין להישאר בישראל ולמצוא קבוצה אחרת בליגת העל.

היום נפגשו יו"ר סכנין, מוחמד אבו יונס, חבר ההנהלה מונדר חלאיילה וראש עיריית סכנין מאזן גנאים עם יו"ר בקרת התקציבים עופר אורליצקי כדי לדון בכל הנושא התקציבי. לאחר השיחה שהוגדרה כ"טובה מאוד" מסתמן שבסכנין יסיימו עם תקציב מאוזן. מונדר חלאיילה אמר: "מלכתחילה הנושא התקציבי נלקח ברצינות רבה ונוהל בעשר אצבעות ויעילות שלא ידע כמותה המועדון, אנחנו בטוחים שזה שהתקציב יסתיים במאוזן וזה כלל לא מפתיע אותנו .עם זאת כל האנרגיות שלנו כעת במאבק ההישרדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully