וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: פיירברג סייעה לגייס 150 אלף שקל

22.4.2013 / 14:48

ראש העיר מצאה ספונסר במסגרת החיפושים שלה אחר רוכש למועדון. בקבוצה מקווים שסבע יהיה כשיר לבית"ר ירושלים

one

ראשות עיריית נתניה, מרים פיירברג, הצליחה לגייס למכבי נתניה ספונסר שיזרים לקבוצה 150 אלף שקל. התורם ביקש להישאר אנונימי ופיירברג אמרה: "אני גאה בקבוצות הספורט הנתנייתיות ואעשה הכול כדי לסייע לספורט בעיר".

כידוע, פיירברג נמצאת בקשר מצוין עם ראשי המועדון ובתקופה האחרונה מנסה לגייס רוכש כדי שייקח את המועדון תחת חסותו. היא אף ערכה שיחות עם אנשי עסקים מארצות הברית ועניינה אותם ברכישת הקבוצה.

במסגרת החיפושים אחר רוכש, ראש העיר הצליחה לשכנע איש עסקים ישראלי לתרום למועדון. "מכבי נתניה מבקשת להודות לראש עיריית נתניה הגברת מרים פיירברג ולתורם שהעבירו 150,000 שקל לפעילות המועדון", נכתב בהודעה רשמית של המועדון.

גורם בנתניה הוסיף: "מרים עושה כל הזמן מאמצים למצוא רוכש, אבל כרגע מדובר רק בתרומה חד פעמית שלא יכולה להתפתח למשהו מעבר. זה סכום שיעזור ואנחנו מאמינים שבסופו של דבר יימצא גם רוכש למועדון, אבל בשביל זה השחקנים צריכים לעשות הכול כדי להישאר בליגה".

בחלק המקצועי, בנתניה מחכים לראות האם אחמד סבע יהיה כשיר למשחק נגד בית"ר ירושלים, כשמחר לאחר בדיקה שיעבור השחקן יתברר סופית אם הוא יהיה כשיר למשחק. אם החלוץ יהיה כשיר הוא צפוי לפתוח על חשבונו של דראגן צ'ראן ואם הוא לא יוכל ליטול חלק במשחק, ראובן עטר צפוי להמשיך באותו הרכב שפתח מול אשדוד.

אחמד סבע מכבי נתניה מתוסכל. קובי אליהו
יעבור בדיקות. סבע/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully