וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנוקר: מארק וויליאמס הודח בסיבוב הראשון בשפילד

22.4.2013 / 10:56

הוולשי שזכה בעבר פעמיים באליפות העולם הפסיד במשחק הראשון שלו לבן ארצו הצעיר מייקל וויט. מרפי בשלב הבא

באליפות העולם בסנוקר שמתקיימת בשפילד שבאנגליה עלו אתמול (ראשון) ארבעה שחקנים נוספים לשלב שמינית הגמר, והצטרפו לרוני אוסליבן. השחקן המפתיע מביניהם היה מייקל וויט הוולשי, שניצח את בן ארצו מארק וויליאמס, שזכה בעבר פעמיים באליפות העולם. וויט בן ה-21 (41 בעולם) התעלה על יריבו כבר מפתיחת ההתמודדות בסדרה של הטוב מ-19 משחקונים ועלה ליתרון 5-8 אחרי ברייקים של 65 ו-72 נקודות. וויליאמס הצליח לצמק במשחקון הבא וקיווה לנצל את הניסיון שלו מול וויט שמופיע לראשונה באליפות העולם. זה לא ממש עזר לו והשחקן הצעיר הגיב לאחר מכן בברייקים של 90 ו-96 נקודות כדי לסגור עניין עם ניצחון 6-10. וויט יתמודד בשמינית הגמר נגד המנצח במשחק בין סטיבן מגוויר הסקוטי לדצ'וואט פומיאנג התאילנדי.

שון מרפי האנגלי (4 בעולם), אלוף העולם משנת 2005, הבטיח את מקומו בשמינת הגמר אחרי ניצחון 5-10 על בן ארצו מרטין גולד. תחילת ההתמודדות הייתה צמודה יותר ובמצב של 4-5 לטובתו של מרפי, הוא הצליח לנצח במשחקון שנמשך 57 דקות, וזה ככל הנראה מה שנתן לו את המומנטום להפסיד רק באחד מהמשחקונים שנותרו עד שהבטיח את ניצחונו. בדרך מרפי עוד השיג ברייק של 106 נקודות, כשבמשחקון האחרון הוא ניסה ללכת על ברייק מקסימלי של 147, אבל נכשל בדרך. מרפי יתמודד בסיבוב הבא נגד המנצח במשחק בין גרהאם דוט הסקוטי לפיטר אבדון האנגלי.

במשחקים נוספים, בארי הוקינס (14 בעולם) ניצח 3-10 את ג'ק ליסובסקי בדרבי אנגלי והוא יתמודד בסיבוב הבא נגד מארק סלבי או מתיו סלט. ריקי וולדן (13 בעולם) עבר לראשונה בקריירה את הסיבוב הראשון באליפות העולם אחרי שהביס 1-10 את מייקל הולט. וולדן, שהשיג בדרך ברייק מרשים של 140 נקודות, ימתין למנצח בין ניל רוברטסון האוסטרלי לרוברט מילקינס הבריטי.

ביליארד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully