וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: דארל ריוויס בטמפה ביי

21.4.2013 / 21:58

הג'טס עשו טרייד על מגן הפינה ויבחרו במקום ה-13 בדראפט, הוא ירוויח 96 מיליון לשש שנים. ג'יימס הריסון חתם בסינסינטי

לאחר עוד סאגה לא פשוטה, נמצא שוב פיתרון בין דארל ריוויס וניו יורק ג'טס - הפעם על גט בין הצדדים. הג'טס אישרו לריוויס לעבור בדיקות רפואיות בטמפה ביי, ולאחר מכן סגרו סופית את העסקה עם הבאקנירס. הם יקבלו את הבחירה ה-13 בדראפט יחד עם עוד מספר בחירות. החוזה החדש של ריוויס הוא לשש שנים תמורת 96 מיליון דולר, 16 מיליון לכל עונה.

מאמן הבאקנירס גרג שיאנו שיווע לשחקן ברמתו של ריוויס, שיאפשר לו ליישם את ההגנה שהוא רוצה בקבוצה. לטמפה ביי הייתה את הגנת המסירה הגרועה בליגה אשתקד ואחת הגרועות בשנים האחרונות. עם זאת, מחיר הטרייד היה גבוה ולכן לעסקה לקח זמן להיסגר. כעת יש לסילונים שתי בחירות סיבוב ראשון בדראפט, המקום ה-13 הכללי יחד עם המקום ה-9 שכבר הובטח להם (עליו, על פי דיווחים, הם מבקשים לעשות טרייד).

דארל ריוויס שחקן ניו יורק ג'טס. AP
דארל ריוויס שחקן ניו יורק ג'טס/AP

* בינתיים הרגיז מאמן הג'טס רקס ריאן את מאמן בולטימור אוריולס באק שוואלטר. לאחר שהאוריולס סירבו לוותר לרייבנס על אירוח משחק הבית הראשון של העורבים העונה אמר ריאן: "יש להם 81 משחקי בית, לא יקרה כלום אם יוותרו על אחד". שוואלטר הגיב: "תתעסק בעניינים שלך ואל תדחוף את האף". הוא הוסיף: "במקומו הייתי יותר מודאג מה-24 בנובמבר, אז הוא מגיע לבולטימור ויצטרך למצוא דרך לנצח את הרייבנס".

* ג'יימס הריסון חתם בסינסינטי. הליינבקר הקילר שזכה עם פיטסבורג בסופרבול פעמיים והיה שחקן ההגנה של השנה ב-2008 מצטרף ליריבה השנואה מאוהיו ריבר. "הלללו סינסינטי", צייץ השחקן, בקרוב בן 35, בטוויטר. אגב, המשחק הראשון של הבנגאלס ב-2013: נגד פיטסבורג במאנדיי נייט. יהיה מעניין.

לטוויטר של דוד רוזנטל

עדכון ראשון: 21/4/2013, 15:58

באק שוואלטר מאמן בולטימור אוריולס. Kathy Kmonicek, AP
התרגז. שוואלטר/AP, Kathy Kmonicek

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully