וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות מכשירים: דאבל לרוסיה באליפות אירופה

19.4.2013 / 18:34

דויד בלייבסקי גבר על מקס וויטלוק הבריטי בדרך למדליית הזהב בקרב-רב לגברים. אליה מוסטפינה ניצחה כצפוי בין הנשים

אליפות אירופה בהתעמלות מכשירים שמתקיימת במוסקבה נכנסה היום (שישי) לשלב הגמרים עם הגמרים של הקרב-רב לגברים ולנשים. אצל הגברים התנהל קרב צמוד במיוחד בין שני מתעמלים צעירים שאמורים לתת את הטון במשחקי ריו 2016: דויד בלייבסקי הרוסי ומקס וויטלוק הבריטי.

אחרי שלושה מכשירים הוביל בילייבסקי בביטחה, כשוויטלוק דורג במקום השלישי בלבד, אלא שאז הגיע תורו של וויטלוק להתחרות בשני המכשירים החזקים שלו: הקרקע וסוס הסמוכות. וויטלוק בן ה-20 הציג אלמנטים בדרגות קושי הגבוהות ביותר, ותרגילים טובים שלו עזרו לו לצמק את הפער מבילייבקי לכמעט שלוש עשיריות לפני המכשיר האחרון שהיה הטבעות. בטבעות וויטלוק הציג תרגיל חלש יחסית, בעוד שתרגיל טוב של בילייבסקי עזר לו כדי להבטיח לעצמו את התואר, עם ניקוד כלי של 89.799 נקודות. וויטלוק סיים שני עם 89.106 נקודות, ואת מדליות הזהב שלו הוא ינסה להשיג בגמרים לקרקע וסוס סמוכות.

בגמר הקרקע הוא יתמודד בין השאר נגד אלכס שטילוב הישראלי. הגמר יתקיים בשבת ויתחיל ב-12:30 לפי שעון ישראל (שידור ישיר בספורט 5).

דויד בלייבסקי מתעמל רוסי. Ronald Martinez, GettyImages
הוביל בבטחה מהפתיחה. בלייבסקי/GettyImages, Ronald Martinez

בתחרות הקרב-רב לנשים ניצחה כצפוי אליה מוסטפינה הרוסיה, שהביאה לרוסים דאבל ביום הגמרים הזה. מוסטפינה, אלופת העולם ב-2010 בקרב-רב, הייתה המתעמלת שזכתה במספר המדליות הגדול ביותר במשחקים האולימפיים בלונדון (זהב, כסף ושתי מדליות ארד). ובכל זאת, גם למתעמלת כל כך בכירה תמיד יש פעם ראשונה, והיום היא זכתה לראשונה בקריירה בתחרות הקרב-רב באליפות אירופה עם ניקוד כללי של 59.032 נקודות. מוסטפינה הקדימה בפער גדול את הרומניה לאריסה לורדאש, כשאנסטסיה גרישינה הרוסיה זכתה במדליית הארד (57.932 נקודות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully