וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנדריקס: "אולי אחזור למכבי, מרגיש שנולדתי מחדש"

19.4.2013 / 8:15

הסנטר לא שולל חזרה ליד אליהו בעונה הבאה, ומסכם שנה קשה: "זו הייתה שנה מטורפת, היו ממני ציפיות גבוהות במילאנו"

בעוד מכבי תל אביב מלקקת את הפצעים בעקבות ההדחה הכואבת מאירופה, האקס ריצ'רד הנדריקס נמצא בתקופה טובה לאחר שזכה בגביע היורוקאפ עם קבוצתו קובאן הרוסית עם ובחירתו ל-MVP של הגמר. כפי שנחשף בוואלה! ספורט, הנדריקס שנחת השבוע בחשאיות בישראל נפגש עם אנשי מכבי תל אביב ומועמד לקבוצה לעונה הבאה. המאמן דיוויד בלאט מוקיר ומעריך מאוד את הסנטר וסימן אותו.

ריצ'רד הנדריקס, שחקן מכבי תל אביב לשעבר (במרכז). ברני ארדוב
"היו לי רגעים כשחקן שבהם הרגשתי דאון והיו לי לא מעט רגעים לא קלים העונה, אבל הכול הסתדר". הנדריקס בנוקיה/ברני ארדוב

"האם אהיה במכבי תל אביב בעונה הבאה? הכול אפשרי", אמר הנדריקס בשיחה עם וואלה! ספורט. "בקיץ אני אדע יותר לגבי מכבי ומה שאעשה. אלה דברים שאצטרך להבין במהלך הקיץ". על ביקורו בישראל, אמר הנדריקס: "אני חוגג את הזכייה ביורוקאפ. נהניתי לבקר שוב בישראל בכמה ימים שהיו לי כחופשה. אני שמח שיכולתי להגיע לכאן. תמיד מרגש לחזור לנוקיה". על אף ההדחה, הנדריקס החמיא למכבי תל אביב: "יש כאן חבורה של שחקנים שנלחמה כל כך קשה במשך כל העונה ולא נכנעה. אני יודע שקל להיכנע, אבל אף אחד לא ויתר במכבי ונלחם. הם נלחמו גם במשחק שצפיתי כשהייתי בנוקיה".

הנדריקס שהחל את העונה במילאנו, עזב לאחר תקופה לא קלה והושאל לקובאן. על העונה ההפכפכה שעבר אמר: "זו הייתה שנה מטורפת עבורי. הייתה לנו קבוצה מוכשרת והיו ממני ציפיות גבוהות מאוד כשהגעתי למילאנו. היו לי רגעים כשחקן שבהם הרגשתי דאון והיו לי לא מעט רגעים לא קלים העונה, אבל הכול הסתדר. אני מרגיש עכשיו שנולדתי מחדש. קובאן היא ברכה במסווה עבורי. לא חשבתי שאני אהיה במצב שהייתי בו ושאצליח למצוא את עצמי במצב הטוב שאני נמצא בו כעת. כולם בקבוצה תומכים, עוזרים ופשוט חברים נהדרים. כרגע אני מתרכז בכל המטרות שלי עם קובאן. זכינו ביורוקאפ שזה הישג מרשים וכולנו בקבוצה רוצים לסיים הכי טוב שאפשר גם בזירה המקומית בליגה הרוסית".

שחקן מכבי תל אביב ניק קיינר מדלי. קובי אליהו
"האם ריאל יותר טובה מאיתנו? היו להם שלושה משחקים נהדרים מולנו וזה כל מה שמשנה". קיינר מדלי/קובי אליהו

בינתיים הצהובים מנסים להמשיך ולהתמודד עם סיום דרכם האירופית לאחר ההפסד השלישי לריאל מדריד. ניק קיינר מדלי, שהסיכויים שימשיך בעונה הבאה קלושים, לא מסתיר את התחושות הקשות: "כמובן שאף אחד לא במצב רוח טוב מאיך שזה הסתיים. כולנו רצינו בבית שלנו לנסות להשוות את הסדרה ולכן כולם מאוכזבים. הם היו יותר טובים מאיתנו בסדרה וניצחו 0:3. האם ריאל יותר טובה מאיתנו? היו להם שלושה משחקים נהדרים מולנו וזה כל מה שמשנה".

על ההתקפה הרעועה של הצהובים במשחקים האחרונים הוסיף קיינר מדלי: "ריאל הציגה הגנה טובה ופספסנו קליעות. לא הצגנו את היכולת שלנו. היו המון דברים קטנים שגרמו להפסדים ולא רק בהתקפה כקבוצה עשינו טעויות. זו לא אשמה של שחקן כזה או אחר". האמריקאי גם ערך סיכום ביניים לעונה של מכבי תל אביב: "אני לא חושב שהעונה הזאת היא כישלון. נלחמנו חזק אבל התמודדנו מול קבוצה טובה שהתעלתה עלינו בסדרה הזו. יהיה מוזר בלי אירופה כי רצינו להילחם ולעלות לפיינל פור אז כמובן שיש תחושה של אכזבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully