וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - קרית שמונה: המקום השלישי על הפרק

האדומים יקבלו בחזרה את אלמוג כהן, בן חיים ואדל. הקריה רוצה להמשיך את המומנטום מהגביע (שבת, 17:00, ספ'1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* הפועל תל אביב ועירוני קרית שמונה נפגשו 15 פעמים בליגה הראשונה. עד העונה קרית שמונה הובילה במאזן הניצחונות, אבל הפועל ביצעה מהפך וכעת היא מובילה 4:5. שישה משחקים נגמרו בתיקו.

* הניצחון היחיד של הפועל תל אביב על קרית שמונה בבלומפילד הושג במאי 2008: 0:2 משערים של ברוך דגו ושלומי ארבייטמן.

* בחמש העונות האחרונות אירחה הפועל תל אביב 85 משחקי בית והפסידה ב-9 מהם. ממוצע של פחות משני הפסדי בית לעונה, אבל השנה האדומים כבר עברו אותו עם שני הפסדי בית.

* קרית שמונה לא ניצחה ב-8 המשחקים האחרונים שלה בבלומפילד ובמשחקים ההלו המאזן שלה מצביע על 4 הפסדים ו-4 תוצאות תיקו. הניצחון האחרון שלה במגרש ביפו היה בנובמבר 2010, 0:1 על מכבי ת"א משער של ברק בדש.

לאתר דריבליסט

חלוץ הפועל תל אביב שלומי ארבייטמן. ברני ארדוב
בפעם האחרונה שהפועל תל אביב ניצחה את קרית שמונה בבלומפילד, ארבייטמן כבש/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

סגנית האלופה מהעונה שעברה תפגוש את האלופה היוצאת למפגש שעשוי להכריע את המקום השלישי העונה. האדומים בונים על עייפות של הצפוניים ששיחקו 120 בגביע ביום רביעי והם אופטימים ויודעים שניצחון יבטיח להם כמעט בודאות את הכרטיס לליגה האירופית בעונה הבאה.

אפולה אדל, שלא התאמן השבוע באופן סדיר, טל בן חיים, שסבל מכאבים בבטנו ואלמוג כהן, שנעדר בשבוע שעבר בגלל מתיחה במפשעה, כשירים וצפויים לפתוח. כהן יעלה במקומו של אריק דג'מבה דג'מבה ולעומת ההרכב שפתח מול מכבי חיפה בשבת שעברה אמורים להיות עוד מספר שינויים, זאת למרות העובדה שהמאמן פרדי דוד עדיין לא ערך אסיפה או פירסם את הסגל. עומר דמארי יעלה במקומו של עדן שרם ושיחק לצד טוטו תמוז בחוד ושמעון הרוש יחזור לעמדת המגן השמאלי על חשבונו של אלירן דנין. הקשר גילי ורמוט ערך היום אימון ריצה ראשון מאז הניתוח בשריר הירך האחורי. ורמוט מקווה שהוא יספיק לחזור עוד העונה למגרשים, למרות שהסיכויים לכך לא גבוהים.

עירוני קרית שמונה:

בקרית שמונה מנסים להשאיר בצד את השמחה וההתרגשות מההעפלה לגמר גביע המדינה. בצוות המקצועי של הקבוצה ביקשו מהשחקנים להישאר עם רגליים על הקרקע, בייחוד מפני שכרטיס הכניסה לאירופה עדיין לא מובטח. ניצחון מחר על הפועל תל אביב יצמצם את הפער מהמקום השלישי לשתי נקודות בלבד.

למרות שמרבית שחקני ההרכב שיחקו 120 דקות ביום רביעי האחרון וצברו עייפות, בקריה מבהירים כי המשחק מול האדומים לא פחות חשוב עבורם ולכן בכר צפוי להמשיך עם הרכב דומה לזה שעלה בחצי הגמר. בשבת הקבוצה תשהה במלון במרכז הארץ ותסיים את הכנותיה למשחק.

דן איינבינדר התייחס למשחק הליגה ואמר: ?אנחנו במומנטום טוב, ניצחנו בשני המשחקים האחרונים, יש אווירה טובה ואנחנו רוצים להיצמד להפועל כדי לסיים במקום השלישי שמוביל לאירופה. כרגע אנו שמים את הגביע בצד ואנחנו באים מחר במטרה לנצח למרות העייפות?. הקשר הסביר את חשיבות המשחק עבור הכחולים: ?אנחנו יודעים ומבינים איפה אנחנו עומדים כרגע ואיזה מטרה יש לנו להשיג, ובגלל זה המשחק הזה הפך להיות חשוב מאוד. למרות העייפות נבוא מוכנים כדי להתקרב להפועל במאבק על המקום ה-3 שמוביל לאירופה?.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
דן איינבינדר שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
לא מוותרים על המקום השלישי. דן איינבינדר/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: שי אבוטבול

באמצע השבוע הוכיחה הקריה פעם נוספת כמה קשה לשחק נגדה, כאשר שלטה בכדור כמעט לכל אורך המשחק מול מכבי חיפה. אבוטבול, שהצטיין בשבוע שעבר מול אותם ירוקים, יעמוד בפני משימה לא פחות קשה מחר ואם יצליח יחד עם אלמוג כהן לשלוט במרכז המגרש, יגדיל משמעותית את הסיכויים של האדומים לצאת מבלומפילד עם שלוש נקודות מאוד חשובות במאבק על הכרטיס לאירופה.

עירוני קרית שמונה: אדריאן רוצ'ט

ההעפלה לגמר גביע המדינה הכניסה טעם חדש לעונה של האלופה היוצאת. רבים ציפו מהקבוצה להתרסק העונה, אבל היא הוכיחה הרבה אופי והתברגה בצמרת. עכשיו העונה קיבלה טוויסט. הכול או כלום. הקריה פייבוריטית ברורה לזכות בגביע והפסד להפועל רמת גן יתקבל באכזבה וישאיר את בכר ושרצקי בלי הכרטיס לאירופה. הראש של כולם באופן טבעי נמצא בגמר ב-8 במאי, אבל כדי להגיע לשם ברמת מוכנות גבוהה, הקריה חייבת לשמור על ריכוז גם בליגה. כאן צריך להיכנס לפעולה הקפטן. מעבר לחשיבות במרכז השדה, רוצ'ט צריך להיות האיש של בכר גם בחדר ההלבשה ובפן המנטאלי בדרך למפגש עם נשיא המדינה.

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, טיאגו קוסטה, דויד רוצ'לה, סאבו פאביצ'ביץ', שמעון הרוש, אלמוג כהן, שי אבוטבול, רמזי ספורי, טל בן חיים, עומר דמארי, טוטו תמוז.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה (איציק כהן), דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דרקו טאסבסקי, דן איינבינדר, אדריאן רוצ?ט, שמעון אבוחצירא, אוסיי מאוולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully