וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע-הפועל עכו: עוואד בתמונת ההרכב, גזל לא

האוהדים מתנפלים על הכרטיסים בבירת הנגב, אלישע לוי מכין הפתעה (ש', 19:15, ספ' 2). ארסנייביץ' יחליף את כחלון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל באר שבע והפועל עכו נפגשו 14 פעמים בליגה הראשונה. באר שבע מנצחת כל משחק שני (שבעה). עכו ניצחה ארבעה, עוד שלושה נגמרו בתיקו.

* כשבאר שבע מארחת, עכו טובה ממנה: היא מובילה 3:4 בניצחונות, ויש עוד משחק שנגמר בתיקו (העונה).

* עכו עם שישה משחקים ללא הפסד ברציפות ועם ארבעה משחקי חוץ רצופים ללא הפסד. ההפסד האחרון בחוץ היה למכבי תל אביב, בסוף ינואר 2013.

* המשימה של עכו לא פשוטה. וסרמיל הוא אחד מארבעת המגרשים בהם האורחת מבקיעה פחות משער למשחק העונה (0.87 שערים למשחק. במקום הראשון: קרית שמונה עם 0.69 למשחק).

* לאלישע לוי שמונה משחקים מול עכו כמאמן ומאזן די טוב: שישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

נתונים: אתר דריבליסט

וויליאם סוארס שחקן הפועל באר שבע מול סטיב גורי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חוזר מהרחקה. וויליאם סוארס/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

5,000 כרטיסים כבר נחטפו לקראת המשחק מחר ובהפועל באר שבע מעריכים שכ-6,500 אוהדים יגיעו למשחק. "יש כאן טירוף, כל מי שגר בעיר לא חווה אווירה כזאת מאז תחילת העונה", תיאר זאת היטב שחקן בקבוצה. "האוהדים מתעניינים ומחזקים אותנו. מזמן לא הרגשנו כזאת דריכות לפני משחק. כולם יודעים מה החשיבות שלו ומה התרומה של הקבוצה לעיר. עתיד המעודון בידיים שלנו". עד אתמול מכרה הקבוצה כרטיסים ב-20 שקלים במכירה מוקדמת. מחירי הכרטיסים יאמירו היום ל-30 עד 60 שקלים.

מבחינת הסגל של אלישע לוי, לוטם זינו הפצוע לא ישחק וגם אבירם ברוכיאן עדיין פצוע ולא יפתח בכל מקרה. וויליאם סוארס וניקולאס פלצ'וק אמורים לחזור מהרחקות להרכב, כשישנה התלבטות קלה לגבי השחקן שיפתח בחלק הקדמי, מאחורי החלוץ. סוארס ישחק לצד פטריק אוסיאקו, כשלצד פלצ'וק ישחקו סיראז' נאסר ודובב גבאי. הפציעה של תומר סוויסה יוצרת דילמה לא קטנה עבור לוי, כשהיום תורגל פיראס עוואד ב-11. להפתעת השחקנים רביד גזל לא תורגל בהרכב. בויאן מרקוביץ' עשוי לחזור להרכב על חשבון בן והבה, אך לוי עדיין לא קיבל החלטה סופית בעניין.

"כולנו מקווים שנדע לנצל את הבית כדי לנצח", אמר אלישע לוי לפני האימון המסכם. "לצערנו גם העונה הקבוצה נאבקת נגד ההישרדות. אנחנו צריכים את הקהל איתנו".

בבאר שבע הבהירו אתמול כי הבעלים אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים מסרבים בתוקף לעסוק בנושא המאמן עד להבטחת ההישארות. בהנחה שזה יקרה בשני המחזורים הקרובים, באר שבע תזמן את אלישע לוי לפגישה.

הפועל עכו:

בהפועל עכו רוצים להבטיח עונה נוספת בליגת העל, ובקבוצה מבינים שניצחון בווסרמיל יקרב אותם מאוד לעבר המטרה. "אנחנו רוצים כבר להישאר בליגה ולהוריד את הלחץ", אמר אחד השחקנים. בקבוצה מודאגים בין השאר מהמשחק שייערך במקביל בין מכבי נתניה למ.ס. אשדוד לאור העובדה שהקבוצה של יוסי מזרחי כבר איבדה עניין בליגה לאחר שהבטיחה את הישארותה.

צמד הבלמים דימקאו פידליס וסרג'ה קנז'ביץ' לא החלימו מפציעותיהם במשחק בשבוע שעבר נגד בני סכנין, ובכל מקרה מי שחוזרים למרכז ההגנה הם אדי גוטליב שהתאושש מהפציעה ומשה מישאלוב שסיים לרצות עונש הרחקה. מי שייעדר מהמשחק הוא תמיר כחלון המוצהב, כשעל חשבונו יפתח לראשונה בהרכב בליגה נמניה ארסנייביץ'. דדי בן דיין שהחמיץ את האימונים האחרונים בגלל מחלה חזר להתאמן והוא יפתח בעמדת המגן השמאלי, כאשר מהראן אבו ריא ימתין להזדמנות על הספסל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
עודד גביש שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הזמן שלו להוכיח שהוא ראוי להיות חלק מהרוטציה הזו גם בעונה הבאה. גביש/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

עודד גביש: הפועל באר שבע

רגעי ההכרעה של העונות האחרונות הוכיחו שהפועל באר שבע זקוקה ליותר לב ונשמה מאשר דיבורים על מערך טקטי. גביש, אחד השחקנים המועדפים על הקהל, חייב להפנים שההישארות של באר שבע חשובה מאוד לקריירה שלו ולא פחות לעתיד של המועדון, שברקת לא תשקיע בו לנצח. רגע לפני שבמועדון שוקלים מהפך בחלק האחורי בעונה הבאה, זה הזמן של גביש להוכיח שהוא ראוי להיות חלק מהרוטציה הזאת גם בעונה הבאה.

נמניה ארסנייביץ': הפועל עכו

ארסנייביץ' לא קיבל הזדמנות מאז שהצטרף בינואר, אבל לאור פציעתו של כחלון הוא עולה בהרכב של יובל נעים בתקווה להראות ניצוצות מהיכולות שלו. הסרבי שישתף פעולה עם אוהד קדוסי יצטרך לנצל את ההגנה ההססנית של באר שבע בכדי לחגוג שער שני העונה שיכול מאוד לעזור לעכו לצאת מסיר הלחץ של התחתית.

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ' (בן והבה), עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, פיראס עוואד, סיראז' נאסר, ניקולאס פלצ'וק, דובב גבאי.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, משה מישאלוב, דדי בן דיין, ברניסלב יובאנוביץ', גיא דיין, נבוישה מרינקוביץ', יובל שבתאי, נמניה ארסנייביץ', אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully