וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - בית"ר ירושלים: סיידוף צפוי לפתוח בשער

שוער המשנה יקבל הזדמנות בשל פציעתו של הרוש (ש', 19:15, פריצות בספ'2). דורה בהרכב האדומים, גלושצ'ביץ' בסגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* הפועל חיפה ובית"ר ירושלים נפגשו 68 פעמים בליגה. בית"ר מובילה 22:27 בניצחונות, עוד 19 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשהפועל חיפה מארחת הכיוון ברור מאוד: יש לה 15 ניצחונות מ-33 משחקים. עוד 13 נגמרו בתיקו ובית"ר ניצחה ב-5 בלבד.

* הניצחון האחרון של בית"ר ירושלים על הפועל חיפה בחוץ היה בנובמבר 2010, 0:2 מצמד של חן עזריאל.

* ניר קלינגר אימן 16 פעמים נגד בית"ר ירושלים ומעולם לא סיים בתיקו. הוא ניצח 7 משחקים והפסיד 9.

* מאז עונת 1999/2000, בכל עונה בה הפועל חיפה ובית"ר ירושלים נפגשו יותר מפעמיים, הפועל חיפה הפסידה לכל היותר משחק אחד. העונה, כזכור, היא כבר הפסידה במחזור ה-10.

לאתר דריבליסט

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
16 משחקים כמאמן נגד בית"ר ירושלים ואף לא תיקו אחד. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

האדומים מהכרמל יגיעו למשחק מול בית"ר ירושלים כשהמאמן ניר קלינגר כבר הבהיר לשחקנים שניצחון במשחק ישאירם כנראה סופית בליגת העל וישלים את המשימה העונה. "אנחנו חייבים לסיים סיפור במשחק נגד בית"ר", אמר אחד השחקנים. "הפסד יכול עוד להלחיץ אותנו לקראת הסוף ולא מגיע לנו להיקלע למאבקים האלה שוב, אחרי כל מה שעשינו בסיבוב השני ובפתיחת הפלייאוף".

קלינגר יחסר את דנילו ניקוליץ' המוצהב, כשטובארנו פינאס יעבור לעמדת המגן השמאלי ועאהד עזאם ישחק בעמדת המגן הימני ככל הנראה. מי שלא יהיה בסגל בשל פציעה הוא גיא צרפתי, שסובל ממתיחה במשפעה ויזכה למנוחה. לעומתו, ולדימיר גלוש'ביץ' יחזור לסגל אחרי פציעה, אך צפוי לפתוח על הספסל. יוסי דורה יפתח בקישור האחורי כשבצוות המקצועי מתלבטים אם להסיט את גל אראל לקישור ואז אושרי רואש יפתח כבלם, או שמא להכניס את אחד הקשרים ואז אראל יישאר במרכז ההגנה לצידו של דושאן ברקוביץ'.

בית"ר ירושלים:

במועדון ממתינים להתפתחויות בנושא רכישת הקבוצה על ידי אלי טביב, כשהיו"ר איציק קורנפיין התייחס לכל הנושאים הבוערים בראיון ל'רדיו ירושלים'. בתחילת השבוע הבא אמורה להיערך פגישה מכרעת בין ניר ברקת לאלי טביב. אם ברקת יתחייב בפני טביב לגיוס של 3-5 מיליון ש"ח ע"י תרומות וארקדי גאידמק, ההערכה היא שבתוך מספר ימים הקבוצה תעבור לשלב של גיוס כספים מאנשי עסקים ואוהדים ולעבור לשלב של חלופת טיוטות בין עורכי הדין של הצדדים.

אחרי שהבטיחה הישארות בליגה, בית"ר תגיע נינוחה יחסית למשחק מול הפועל חיפה. הקבוצה ערכה את האימון המסכם, כשמי שצפוי להיעדר עקב פציעה בגב הוא השוער אריאל הרוש. אוהד סיידוף יפתח לראשונה העונה בין הקורות, כשגם טל כחילה הצעיר ייכנס להגנה על חשבון מתן בראשי המוצהב. קובי מויאל סוחב פציעה וככל הנראה יישאר מחוץ לסגל.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
קשר הפועל חיפה גל אראל. קובי אליהו
בקישור או במרכז ההגנה? גל אראל/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: יוסי דורה

הקפטן של הפועל חיפה לפני צומת דרכים. בתקופה האחרונה הוא כבר לא באנקר בהרכב, אך בחיפה ובייחוד בהנהלה מעריכים אותו כאחד שצריך להוביל את המועדון בשנים הבאות. המשחק מול בית"ר הוא הזדמנות מצוינת בשביל דורה להוכיח לכולם שהוא עדיין הברומטר של הקבוצה.

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף

בבית"ר מאמינים בשוער המשנה שיוכל להיות השוער הראשון בשנים הבאות, אם אריאל הרוש יימכר. סיידוף הוכיח בעונה שעברה כי הוא מסוגל לעמוד בציפיות ובמספר הזדמנויות שנינתו לו סיפק את הסחורה. מחר, בפעם הראשונה העונה, הוא יפתח במשחק ליגה וזאת הזדמנות עבורו להזכיר כי הוא ראוי לאפודה.

אוהד סיידוף שוער בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
הזדמנות להוכיח שהוא ראוי. אוהד סיידוף/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, דושאן ברקוביץ', גל אראל( אושרי רואש), טובארנו פינאס, יוסי דורה, לירן כהן, רן אבוקרט, הישאם כיוואן (גל אראל), מהראן לאלה, יובל אבידור.

בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, דינו שקבורץ, טל כחילה, חיים מגרלשווילי, אופיר קריאף (ברק משה), דריו פרננדס, סטיבן כהן, אבי ריקן, חן עזריאל, עמית בן שושן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully