וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הדין: רדיוס על תנאי להפועל ר"ג, קנס לראשל"צ

18.4.2013 / 18:08

האורדונים נענשו על זריקת רימון עשן במשחק נגד נתניה. הכתומים והבעלים נקנסו בעקבות עבירה על תקנון ההתאחדות

לא פחות משלוש קבוצות הגיעו היום (חמישי) לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, ובראשן מכבי תל אביב שהועמדה לדין בעקבות זריקת המצת לכיוונו של אורן בורנשטיין במשחק של הצהובים בשבת נגד בני יהודה. הדיין ישראל שמעוני קיבל החלטת ביניים וטרם החליט אם להרשיע את המועדון.

כזכור, בדו"ח השיפוט נטען כי בדקה ה-63 נזרק מצ מכיוון יציע אוהדי מכבי תל אביב שפגע בבורנשטיין. הצהובים ועמדו לדין בסעיף של התפרעות אוהדים, אבל שמעוני ביקש את תגובתו של בורשנטיין בשל גרסת הסדרן לפיה החפץ הושלך מכיוון יציע 12 בבלומפילד. "בהתייחסו מר בורשטיין צריך לציין בין היתר את מידת הוודאות שלו בזיהוי הכיוון ממנו הושלך המצת", נכתב בהחלטה.

אוהדי הפועל רמת גן. קובי אליהו
ניצלו מרדיוס בפועל. אוהדי הפועל רמת גן/קובי אליהו

בנוסף, גם הפועל רמת גן הועמדה לדין אחרי שאוהדי הקבוצה זרקו רימון עשן במשחק הליגה האחרון נגד מכבי נתניה. האורדונים נקנסו בעקבות העבירה בסכום של 10 אלף שקל בפועל וספגו רדיוס על תנאי לשנה על כל עבירה נוספת של התפרעות אוהדים.

קבוצה נוספת שעמדה לדין היא הפועל ראשון לציון אחרי שבבקרת התקציבים חשדו כי התקיימו עבירות כספים. כזכור, בבקרה חשדו כי במועדון ניסו להטעות כשהגישו אישור של רואה חשבון לפיו שולמו משכורות השחקנים עד חודש דצמבר כדי שההתאחדות לא תמנע ממנה להעביר שחקנים בחודש ינואר. בעקבות הדברים, נקנסה הקבוצה בסכום של עשרת אלפים שקל, כאשר רביב ספיר הבעלים נקנס ב-2,500 שקל והוא ספג הרחקה על תנאי לשישה חודשים על עבירה דומה בעתיד.

בני סכנין נקנסה ב-7,500 ש?ח בפועל ו-20,000 ש?ח על תנאי לשנה בכל הרשעה בעבירה של ביזוי ההמנון. הדיון בעניין מכבי חיפה נדחה והועבר לתגובת שופטי המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully