וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה הוזילה את מחיר הכרטיסים למשחק מול אשדוד

18.4.2013 / 13:31

בהנהלה קבעו מחיר אחיד של 30 שקל כדי למלא את האיצטדיון בשבת. בן הרוש: "מקווה שראובן יכוון את כולם ונגיע ממוקדים"

one

הנהלת מכבי נתניה החליטה להוזיל את מחירי הכרטיסים למשחק הביתי מול מ.ס אשדוד בשבת (19:15) ל-30 שקל לכרטיס כמחיר אחיד לכל היציעים, בתקווה למלא את היציעים בכ-7,000 אוהדים במשחק התחתית הגורלי. בימים האחרונים שוררת אווירה טובה במועדון וניכרת אמונה שניצחון ישנה את המומנטום ויוציא את הקבוצה לדרך חדשה.

ראובן עטר יערוך ככל הנראה כמה שינויים בהרכב, כשבראשם הרכבתו של דראגן צ'ראן בחוד במקומו של אחמד סבע הפצוע. גם יוסי שבחון או עלי חטיב אמורים לחזור להרכב כשעומר צלישר יתחרה עם עמית שומוביץ' על עמדת המגן הימני. "זה לא סוד שהמצב לא בשיא", אמר עמרי בן הרוש. "אבל אנחנו צריכים להסתכל קדימה, לעזוב את מה שהיה עד עכשיו ולהביא נקודות מול אשדוד".

מוסא קונאטה מכבי תל אביב מול עומרי בן הרוש מכבי נתניה. ברני ארדוב
"כולם צריכים להבין שיש לנו שחקנים צעירים שלא כל כך ממולחים במצבים האלה ". בן הרוש/ברני ארדוב

על ההערכות לפיהן אשדוד לא תתאמץ אמר הבלם: "אני לא מאמין בלתת את הנקודות, כל קבוצה רוצה לנצח ובטח כשאשדוד באה משוחררת ובכיף. כשאתה בא במצב כזה הכל זורם לך. אני מאמין שנצטרך לעבוד מאוד קשה כדי להוציא את הנקודות". על חסרונו של סבע אמר בן הרוש: "הוא מאוד חשוב לנו ואני מקווה שהוא יבריא ויחזור כמה שיותר מהר. צריך להתמודד עם מה שיש. יש לנו הרבה שחקנים טובים בסגל ומי שייכנס במקומו ייתן מאה אחוז".

על סיכויי ההישרדות של נתניה אמר בן הרוש: "עטר הגיע ונתן לאנשים עוד מוטיבציה, ואנחנו מקווים לעשות תוצאות יותר טובות מעכשיו. יש תסריטים לכאן ולכאן, ואני מקווה שנצא שמחים בסופו של דבר. כולם צריכים להבין שיש לנו שחקנים צעירים שלא כל כך ממולחים במצבים האלה של מאבקי התחתית, אבל אני מאמין שראובן יכוון את כולם ונגיע מאוד ממוקדים.אני מאמין שזה אפשרי. פשוט צריך לבוא ולעשות את העבודה. זה קודם כל תלוי בנו, ואז נראה לאן נגיע".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully