וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "ידענו שזה הגמר האמיתי, ולא באנו מוכנים"

17.4.2013 / 23:30

מאמן מכבי חיפה התאכזב מהיכולת של שחקניו לאחר ההדחה בחצי גמר הגביע: "היינו מתחת לרמה". קינן מירר בבכי בסיום

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי חיפה קיבלה הערב (רביעי) מכה נוספת בעיצומה של עונה לא פשוטה, לאחר 2:1 לעירוני קרית שמונה בחצי גמר גביע המדינה, שהוכרע רק לאחר הארכה. הירוקים עלו ראשונים ליתרון בדקה ה-23 משער של דינו אנדלובו, אך אחמד עאבד השווה בדקה ה-73 ואוסיי מוואלי הכריע את גורל המשחק בדקה ה-11. הקבוצה מהכרמל תסיים ככל הנראה עונה שהחלה רע ונמשכה נהדר, ללא תואר אחרי שגם האליפות כמעט הוכרעה לטובת מכבי תל אביב.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מאוכזב מהשחקנים. בנאדו/ברני ארדוב

אכזבה גדולה נרשמה בחדר ההלבשה של הירוקים. דקל קינן נראה ממרר בבכי על הדשא, ומבטיהם של רוב השחקנים נראו שפופים. הנשיא יעקב שחר עשה את דרכו למתחם אך לא שוחח עם השחקנים. מיד אחר כך נכנס אריק בנאדו לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים "רציתם, נלחמתם, אבל לא היינו מספיק טובים בשביל לנצח".

לפני המשחק שוחח בנאדו עם שמואל שיימן, ושאל אותו אם הוא מסוגל לפתוח בהרכב לאור כאבים בשריר שהרגיש בחימום. שיימן אמר שהוא כשיר, אך כבר בדקה השמינית ביקש להתחלף בגלל כאבים באותו מקום.

שחקן במכבי חיפה אמר: "אפשר לבקר את הדרך שבה שיחקנו, כי זה היה אחד המשחקים הכי חלשים שלנו העונה, אבל אפשר גם לפרגן את קרית שמונה, שביטלה אותנו לגמרי. מה שנשאר זה להתרכז במה שנשאר לנו, לתפוס את המקום השני".

מאמן הירוקים, אריק בנאדו נראה מאוד מאוכזב בסיום ואמר: "התחלנו טוב ואחרי הפנדל דעכנו. יותר מדי שחקנים היו מתחת לרמה. קרית שמונה היו עדיפים, אצלנו כולם רצו, אבל זה לא מספיק. צריך לשחק טוב ברמות האלה. לקרית שמונה הגיע לנצח. עשינו הכול בשביל לבוא מוכנים, אבל זה לא קרה".

"חבל, הגענו לחצי הגמר וידענו שזה יהיה הגמר האמיתי. ננסה בשנה הבאה. אני מאוכזב, אבל הכול בסדר, ממשיכים קדימה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דקל קינן אייל גולסה יניב קטן מכבי חיפה מאוכזבים. ברני ארדוב
אכזבה גדולה. קטן, קינן וגולסה/ברני ארדוב

אוראל דגני, האיש למשימות מיוחדות של אריק בנאדו שמילא את מקומם של משומר וטואטחה, אמר בסיום: "רצינו מאוד לנצח את המשחק הזה, התחלנו טוב את המשחק אבל התפקששו לנו כמה דברים. עד הגול הראשון הייתה עליונות שלנו וגם קיבלנו הזדמנות לגמור את המשחק ב-0:2, אבל החמצנו ובסופו של דבר הפסדנו. נדבר על זה בהמשך ונתקן".

"אנחנו עצובים מאוד בשביל הקהל הגדול שלנו, רצינו לשמח אותו אבל לא הצלחנו וחבל. נסתכל מחר ונראה מה לא עשינו נכון. זה הכדורגל, צריך להמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully