וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תומכת ב''ירושלים אוהבת חיות''

17.4.2013 / 14:04

קבוצת הכדורסל מהבירה השיקה פרויקט משותף עם העמותה. במרכז הפרויקט: עידוד הקהל הרחב לאמץ בעלי חיים עזובים

הפועל ירושלים פותחת בפרויקט ושיתוף פעולה עם עמותת ''ירושלים אוהבת חיות'' , ירושלים, המעוניינת לעודד את אוהדיה ואת הקהל הרחב לאמץ ולהציל בעלי חיים עזובים. בכל שנה מומתים כ-200 אלף כלבים נטושים, לא מעט נמצאים ברחובות, כשבלא מעט מקרים מתעללים בהם באכזריות. העמותות שמנסות לעזור נלחמות על הישרדותן וחיות מיום ליום.

בחודש האחרון חברה הקבוצה לעמותת ''ירושלים אוהבת חיות'' אשר פועלת באיזור ירושלים וסביבתה. מטרת העמותה היא טיפול בבעלי חיים עזובים, ומציאת בית חם עבורם. בכל תהליך אימוץ מתחייבים אנשי ''ירושלים אוהבת חיות'' למצוא התאמה מירבית בין הבית המאמץ למשפחה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליאור ליפשיץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרטים על הכלבים והחתולים המחפשים בית נמצאים באתר האינטרנט של העמותה. בנוסף, העמותה מקיימת בכל יום שישי בין השעות 12:30 ל- 15:00 יום אימוץ בגן הסוס שברחוב קינג ג'ורג' בירושלים. בקרוב אף תשתתף הקבוצה ביום אימוץ חגיגי בהשתתפות מספר שחקני הקבוצה. כל אימוץ של כלב\חתול על ידי אדם שיזדהה כאוהד הקבוצה יזכה את אותו אוהד בפרס מטעם המועדון.

בחודש שעבר קיימה הקבוצה סשן צילומים חגיגי ומפגש עם חלק מהכלבים של העמותה. שחקני הקבוצה התרגשו מאוד מהמפגש, וביניהם ליאור ליפשיץ שאמר: ''אנחנו בהפועל ירושלים רואים חשיבות גדולה באימוץ בעלי חיים עזובים. הרגשנו במפגש איתם שהם צמאים לאהבה ובית חם ואני מבטיח לאוהדים שיאמצו שהם ייזכו בגדול''.

יו''ר עמותת ''ירושלים אוהבת חיות'' חדווה ונדנברוק סיפרה: ''אנחנו מאוד שמחים על שיתוף הפעולה עם קבוצת הכדורסל של הפועל ירושלים, ששמה לעצמה מטרה העונה, לעזור לכל מי שזקוק לה. אנחנו עוקבים אחרי פעילות המועדון השנה וגאים שהאדומים בחרו בנו ומבינים את חשיבות העבודה שלנו. כולנו תקווה שבעקבות שיתוף הפעולה הזה הרבה חיות ימצאו בקרוב בית חם''.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully