וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: המשטרה לא תבקש הארכת מעצר לשחקן נתניה

17.4.2013 / 17:06

עו"ד של השחקן יבקש לזרז את התהליכים כדי שהוא יוכל לשוב לארצו. עטר לקראת אשדוד: "משחק שאין ממנו דרך חזרה"

one

שחקנה הזר של מכבי נתניה, החשוד במעורבות ברצח הצעירה זהבה צ'וקול, צפוי להשתחרר ממעצר הבית בסוף השבוע כשההערכות הן שהמשטרה לא תבקש הארכה הוספת למעצר הבית.

עו"ד גיא עין צבי, שמייצג את השחקן, צפוי לשלוח עוד היום מכתב לפרקליטות בו הוא יבקש מהפרקליטות לזרז את כל התהליכים הנוגעים לשחקן כדי להשאיר את הפרשה מאחוריו ולאפשר לו לחזור לארצו. עו"ד עין צבי יבקש מהפרקליטות להודיע האם היא מתכוונת להשתמש בשחקן כעד תביעה במשפט נגד החשוד השני ואם כן יבקש שדבר זה ייעשה בהקדם כדי לאפשר לשחקן לעזוב את הארץ.

המשטרה סיימה את החקירה שלה, העבירה את התיק לפרקליטות, וזו תחליט בימים הקרובים אם להגיש כתב אישום או לא, כשההערכה היא כי לא תעשה זאת. גורם בכיר במשטרה אישר לוואלה! ספורט: "השלמנו את כל פעולות החקירה ואיסוף הראיות בעניינו של השחקן והעברנו את כל התיק לפרקליטות".

בתוך כך נתניה ממשיכה בהכנות למשחק נגד מ.ס אשדוד (שבת, 19:15) כשהמאמן ראובן עטר והשחקנים מודעים לכך שהפסד יחסל כמעט סופית את הסיכויים להישאר בליגה העונה. בנוסף למצב הקשה בטבלה, נתניה תיאלץ להסתדר ללא אחמד סבע הפצוע. בקבוצה מקווים שמלך השערים של הקבוצה ישוב למשחק במחזור ה-32 נגד בית"ר ירושלים בטדי. דראגן צ'ראן או עומר פרץ צפויים לתפוס את מקומו בשבת.

"ללא ספק מדובר במשחק שאין ממנו דרך חזרה", אמר עטר לפני אימון הצהריים, "מבחינת הנקודות ושאר התוצאות נשאר סטטוס קוו בתחתית ולפנינו שלושה משחקים לא קלים, אבל אני מאמין שמהמשחק הקרוב נצא לדרך שהסיום שלה יהיה מתוק. אני מרגיש את השחקנים ולפעמים צריך לרדת נמוך מאוד ומשם יוצאים דברים טובים".

על חסרונו של סבע אמר עטר: "ההשפעה של אחמד ברורה, אבל נצטרך להסתדר בלעדיו. יש לנו שחקני קישור שיודעים להכריע משחקים ואם צריך אז הבלמים והמגנים ייתנו את השער".

על הסטטיסטיקה לפיה נתניה כל תשע שנים יורדת ליגה בעשורים האחרונים אמר המאמן: "הפעם זה יהיה כמעט ירדה ליגה אחרי תשע שנים".

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה לצד עמית שומוביץ'. ברני ארדוב
צריכים ניצחון. עטר ושומוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully