וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדר הספורט הוותיק פאט סאמרול הלך לעולמו

17.4.2013 / 12:19

השדר האגדי, שישב לצד שותפו ג'ון מאדן במשך 22 שנים, מת בגיל 82. העביר 16 משחקי סופרבול ב-CBS וב-FOX

שדר הספורט הוותיק פאט סאמרול הלך הלילה (בין שלישי לרביעי) לעולמו, לאחר שמת מדום לב בבית החולים בדאלאס. הוא היה בן 82. "הוא היה אדם מדהים", אמרה בתו סוזי, "הוא יחסר לנו".

שדר הספורט פאט סאמרול שהלך לעולמו. Al Meesershcmidt, GettyImages
קול עמוק ורועד שהכניס דרמה לשידור. סאמרול/GettyImages, Al Meesershcmidt

במשך ארבעה עשורים מאחורי המיקרופון שידר סאמרול 16 סופרבולים. שותפו העיקרי היה ג'ון מאדן הידוע, שהעביר אתו אין ספור משחקים ברשתות CBS ו-FOX. קריאת המהלך האחרונה של סאמרול הייתה שער השדה של אדם וינאטיירי בסופרבול 36, בו ניצחה ניו אינגלנד את סנט לואיס 17:20. קולו הרוטט ריגש מיליוני צופים בכל משחק שאותו העביר.

סאמרול החל את דרכו במכללות כשחקן פוטבול, כדורסל, טניס ובייסבול, אך למרות שכדורסל היה הספורט המועדף עליו בחר בקריירה מקצוענית בפוטבול. הוא שימש טייט אנד, קיצוני הגנתי ובועט (אז שיחקו בהגנה, בהתקפה ובקבוצות המיוחדות). ב-1952 שיחק בדטרויט ליונס, עבר שנה לאחר מכן לשיקגו קרדינלס ובין 1958 ל-1961 שיחק בניו יורק ג'איינטס, בשורותיה החטיא שער שדה מנצח במשחק גמר ה-NFL המפורסם מול בולטימור קולטס.

ב-1962 החל סאמרול לשמש ככתב צבע ב-CBS, במסגרתה כיסה גם כדורסל. ב-1974 החל לשדר משחקים וב-1981 צוות לצדו לראשונה מאמן אוקלנד ריידרס היוצא ג'ון מאדן. השניים שידרו יחד במשך 22 שנה, עד פרישתו של סאמרול. הם עברו ב-1994 ל-FOX, לאחר שזו רכשה את זכויות השידור של הענף. הוא ידע בעיות בריאותיות רבות בחייו, לאחר שהיה מכור לאלכוהול במשך שנים רבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully