וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ נחת וייפגש עם קלינגר לגבי עתידו

17.4.2013 / 12:09

הבעלים יטפל במינוי מאמן לעונה הבאה וידון עם קלינגר לגבי הארכת חוזהו. גם צרפתי, אבידור, לאלה ורואש ייפגשו עימו

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ נחת היום (רביעי) בארץ ויגיע למשחק של הקבוצה מול בית"ר ירושלים בשבת. כץ החליט להגיע השנה לפני סיום העונה בתקווה שכבר אחרי המשחק הקרוב קבוצתו תבטיח את ההישארות בליגה והוא יוכל לעסוק בענייני העונה הבאה. הנושא הראשון שכץ מעוניין לטפל בו לעונה הבאה הוא מינוי מאמן, כאשר הוא צפוי להיפגש עם ניר קלינגר בכדי לדון בהארכת חוזהו.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
גורמים בחיפה טוענים שהוא חייב להמשיך. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

גורמים בחיפה טענו שקלינגר חייב להמשיך בקבוצה בעקבות יכולת הקבוצה ותוצאותיה בסיבוב השני והמחשבה היא שכץ יישב תחילה עם קלינגר כאופציה הראשונה שלו למשרה. מלבד קלינגר, כץ צפוי לשבת גם עם שחקנים במטרה לסגור איתם חוזה לעונה הבאה, ובראשם גיא צרפתי, יובל אבידור, מהראן לאלה, אושרי רואש, גל אראל ורן אבוקרט. בחיפה מודעים לכך שחלק מהשחקנים רוצה להתקדם לקבוצה גדולה יותר, אך הבעלים נחוש לשבת עימם ולנסות לשכנע אותם להישאר.

נושאים נוספים שעומדים על הפרק מבחינתו של כץ הם סגירת מחנה אימון לקיץ הקרוב ונושא האצטדיון החדש. גם המשך דרכו של אייל טרטצקי, המשמש כעוזר-מאמן בשל הפציעה שעבר, יעלה על הפרק כשהוא ייפגש עם הבעלים. ההערכה היא שטרטצקי יפרוש ממשחק פעיל. אגב, טרטצקי שסיים קורס מאמנים כבר הודיע לארגון המאמנים שהוא מבקש להיכלל בקורס הפרו הבא שייפתח כך שהוא יוכל לשאת בתעודת פרו ולאמן בעתיד בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully