וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל לחמן יוכל לעמוד על הקווים בחצי הגמר

17.4.2013 / 11:48

בית המשפט המחוזי אפשר למאמן ראשל”צ לנהל את המשחק מול הפועל ר”ג ולדחות את ביצוע העונש עד קבלת החלטה

מאמן הפועל ראשון לציון אייל לחמן יוכל לעמוד הערב (רביעי) על הקווים במשחק חצי גמר גביע המדינה של קבוצתו נגד הפועל רמת גן (18:00, שידור בספורט 5). לחמן עתר הבוקר לבית המשפט המחוזי בלוד בבקשה לפסול את החלטת ההתאחדות המונעת ממנו לעמוד על הקווים, ונשיאת בית המשפט המחוזי השופטת הילה גרסטל החליטה לעכב את ביצוע העונש, מה שמאפשר לו לאמן הערב ובכלל עד לקבלת החלטה בעניינו.

כזכור, לחמן הוענש בחומרה על ידי בית הדין כשהורחק לארבעה משחקים בפועל, ספג קנס כספי בסך 5,000 שקל, ועוד הורחק על תנאי משישה משחקים על כל עבירה כנגד שופט, מה שמנע ממנו תחילה לעמוד הערב על הקווים.

מאמן הפועל ראשון לציון, אייל לחמן. ברני ארדוב
ההחלטה שלו לעתור התבררה כנכונה. לחמן/ברני ארדוב

נציגו של לחמן בדיון היה עו"ד אמיר יקותיאל שאמר בסיום הדיון: "ההחלטה אינה מידתית. ביקשנו מהשופטת לערער על החלטת ההתאחדות כולה". תובע ההתאחדות, עו"ד שלום אבן עזרא, ייצג את ההתאחדות בדיון ופנה לשופטת: "החלטה שתפסול את פסיקת הדיינים עשויה לעורר תקדים משפטי. החלטה כזאת פרושה שכל קבוצה תוכל לפנות לבית המשפט כדי לערער על החלטת בית הדין, שהוא הגוף שאמור לפסוק בענייני הקבוצות. קביעת תקדים כזה היא מהלך מסוכן".

כזכור, הסיבה לעונש הייתה דו"ח השופט ממשחק רבע גמר הגביע במשחק מול הפועל תל אביב, אז לטענתו לחמן "יצא מהאיזור הטכני עם אצבע מאיימת לעברי והחל לצעוק עליי תוך הפניית אצבע מאשימה ותוך כדי כך יוצא מהאיזור הטכני. השופט הרביעי דרש ממר אייל לחמן לצאת את המגרש אולם הוא בשלו נשאר ושוב לאחר דקה נדרש לעזוב ושוב לא נענע בחיוב".

עדכון ראשון: 10:49

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully