וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס עלתה ל-1:2 בסדרה נגד ברצלונה

צפו: שאראס ונבארו מחקו פיגור 15 עם קאמבק מרשים, אך דווקא לה בומבה בעט בדלי בדקות הסיום, בדרך ל-63:65 ירוק

אימג'בנק GettyImages

זה היה צמוד בשני המשחקים הראשונים בסדרה, בספרד. זה היה צמוד גם הערב (שלישי), ביוון, ובסיום 40 דקות של דרמה ניצחה פנאתינייקוס את ברצלונה 63:65. פאו עלתה בכך ל-1:2 בסדרה, וביום חמישי תוכל לגמור עניין, בדיוק כמו בסדרה לפני שנתיים. ובאופן אירוני, אם לקטלאנים יהיו טענות, הם צריכים לפנות לחואן קרלוס נבארו.

סטפון לאסמה שחקן פנתינאייקוס חוסם את ארזם לורבק שחקן ברצלונה. Nikos Paraschos, GettyImages
סטפון לאסמה מראה ללורבק שסל קל לא יהיה הערב/GettyImages, Nikos Paraschos

לה בומבה פתח עם שתי שלשות ונעצר, וההגנה החזקה של היוונים פשוט לא אפשרה לברצלונה לקלוע. ליי אפ של מייקל בראמוס קבע יתרון שיא של 16:31, באמצע הרבע השני, ונראה שפאו משייטת ל-1:2 קליל. לברצלונה לא היה אכפת ממה שנראה, וקאמבק מרשים שהתחיל עם שאראס, המשיך עם נבארו וטומיץ', שינה את סיפור המשחק. המהפך הושלם ברבע השלישי, אז עלתה בארסה ל-44:45 ובהמשך ל-50:55. אבל פאו לא ויתרה, סופו בשתי זריקות צמצמם ל-57:56. משחק החתול והעכבר המשיך, עד שדקה לסיום שאראס הפגיש מעבר לקשת, וקבע 59:63 קטלאני, שנראה שיספיק. לא. כי דיאמנטידיס עשה 63:64 עם שלשה משלו, ואז החל חורבן לה בומבה.

דווקא הצלף ויתר על שתי קליעות בהתקפה האחרונה, בפיגור נקודה, ובהמשך המהלך כמעט איבד כדור. אותו כדור איכשהו הגיע לשאראס, שהפגיז מרחוק שש שניות לסיום, אך החוצה. ג'יימס גיסט קלט את הריבאונד ונשלח לקו חמש שניות לסיום. הגבוה קלע את הראשונה, החמיץ את השנייה, אך נבארו המשיך עם השטויות, כדרר את כל השעון עד לבאזר, תוך כדי זריקה הזויה ביד שמאל. היוונים חגגו 1:2, וכאמור, בחמישי ינסו לסגור דיל ללונדון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מהלך המשחק

מחצית ראשונה:

חואן קרלוס נבארו לא חיכה יותר מדי ועם שלשה מהירה חנך את לוח התוצאות עם 0:3. פאו, בניצוחו של ג'יימס גיסט שהיה בספק לפני המשחק, החזירה ל-3:5 רק כדי לחטוף עוד שלשה מהצלף הספרדי. אבל נבארו החטיא את שתי השלשות הבאות, והיוונים עם הגנת ברזל ופעולות טובות של יונאס מאצ'יוליס פתחו פער, והרימו את האואקה באוויר. סל של סטפון לאסמה עם הבאזר קבע 10:20 ליוונים בסיום הרבע הראשון.

הרבע השני החל עם חלופת סלים מהירה של שאראס ודיאמנטידיס. ובזמן שהקטלאנים עמדו על 2 מ-9 ל-3, רוקו אוקיץ' הפגיז מעבר לקשת. 14:25. היוונים כבר עלו ל-18:31, אבל דווקא שאראס שיפר את מצב הרוח של ברצלונה, כשעם הנקודה השביעית הוריד את ההפרש לשש. אבל הירוקים לא עצרו, ומייקל בראמוס, שהפגיז במחצית 11 נקודות ב-100 אחוז מכל הטווחים, סייע בקביעת תוצאת המחצית על 29:38 לפאו.

מרסליניו הוארטס שחקן ברצלונה. Panagiotis Moschandreou, GettyImages
מרסליניו הוארטס לא מוצא את הפירצה/GettyImages, Panagiotis Moschandreou

מחצית שנייה:

נבארו התעורר מעט והעלה את המאזן שלו ל-12 נקודות אישיות. שאראס המשיך לשחק נהדר, והקטלאנים הורידו את הפער לארבע נקודות בלבד, 40:36, שש דקות לסיום. הקאמבק הושלם כשבארסה עשתה 44:45, שתי דקות לאחר מכן. בשקט בשקט, נבארו כבר סופר 17 נקודות. בסיום הרבע 50:51 לאורחים, שנתנו 10 דקות מרשימות.

בארסה ברחה ל-50:55, אבל היוונים חזרו ל-57:56 עם שתי קליעות עונשין של שחורציאניטיס. שלשת ענק של שאראס קבעה 59:63 מרשים לקטאלונים, אבל בירוק משחק רכז בשם דיאמנטידיס. הבחור שסיים את המשחק השני עם שלשה שמונה שניות לסוף, הפגיז מעבר לקשת וקבע 63:64 ירוק דקה לסיום. ואז, כאמור, הגיע חורבן לה בומבה. גיסט קבע 63:65 עם אחת מהקו, נבארו יצא להתקפת התאבדות שאכן נראתה כזו, ועם יד שמאל שחרר זריקת ייאוש שברור שיצאה החוצה. 63:65 לפאו בסיום, 1:2 ליוונים בסדרה.

רוקו אוקיץ' שחקן פנאתינייקוס מול ברצלונה. Nikos Paraschos, GettyImages
רוקו אוקיץ' מנסה לחפור/GettyImages, Nikos Paraschos

לפנאתינייקוס: בראמוס 14, דיאמנטידיס 12, לאזמה 11 (8 ריב'), גיסט 9, אוקיץ' 6, מאצ'יוליס 5, שחורציאניטיס וצרצאריס 4 כל אחד.

לברצלונה: נבארו 17 (3 מ-9 ל-3), שאראס 13, טומיץ' 12 (9 ריב'), לורבק 8, אברינס 6, וואלאס 5, ג'אוואי 2.

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully