וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "קרית שמונה - אחת הקבוצות הטובות בארץ"

במכבי חיפה דרוכים לקראת חצי הגמר (20:30, ספ' 5). דקל קינן התאמן והושווה לרמבו. 15 אלף ירוקים כבר רכשו כרטיסים

בעירוני קרית שמונה מרגישים את המתח לקראת חצי גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה (רביעי, 20:30, ערוץ הספורט ו-HD). זו הפעם השנייה שהקבוצה הצפונית הגיעה למעמד זה. לפני שנתיים זה הסתיים בהפסד להפועל תל אביב. אחרי שכבר זכו באליפות, הצפונים מגיעים עם ביטחון וניסיון, ורוצים לזכות בתואר היחיד שחסר למועדון. כ-1,700 כרטיסים נמכרו לאוהדי הקבוצה, וההערכה היא שהכמות שתגיע לאצטדיון רמת גן תהיה גדולה יותר. מקרית שמונה צפויה לצאת שיירה של 20 אוטובוסים.

אדריאן רוצ'ט שחקן עירוני קרית שמונה (ימין) מול עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
"לפני שנתיים היינו חסרי ניסיון, אבל עכשיו, אחרי שלקחנו אליפות, אנשים יצטרכו להתרגל לקרית שמונה בצמרת". אדריאן רוצ'ט/אדריאן הרבשטיין

מקצועית, אלעד גבאי ושיר צדק שהיו מוצהבים במחזור האחרון ישובו להרכב, בנוסף לקשר דן אייבינדר שסבל במהלך השבועיים האחרונים מכאבים בררך וגם צפוי לפתוח. קפטן הקבוצה אדריאן רוצ'ט התייחס להכנות: "לפני כל משחק אני מרגיש סוג של אחריות, לא רק בגלל שאני קפטן אלא בתור שחקן חשוב. אני תמיד מוכן לקחת אחריות, במיוחד במשחקים כאלה. יהיה נחמד מאוד שלא נשמש תפאורה ואני בטוח שזה אפשרי. אם לא היינו מאמינים, לא היה שווה אפילו לנסוע לרמת גן".

רוצ'ט גם התייחס לירוקים: "מכבי חיפה קבוצה טובה במומנטום טוב והיא גם הצליחה לנצח אותנו לפני שבוע וחצי אבל הכול אפשרי. יש לנו קבוצה טובה, אנחנו צריכים להיות יותר רעים במיוחד בגביע. לנצח ולא להיראות טוב. לפני שנתיים היינו חסרי ניסיון, אבל עכשיו, אחרי שלקחנו אליפות, אנשים יצטרכו להתרגל לקרית שמונה בצמרת. אם ניקח גביע נסיים את העונה הזו בצורה הכי מתוקה שיש".

שיר צדק שחקן עירוני קרית שמונה (משמאל) מול חן עזרא שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"העונה הקהל הוריד הילוך, ואני מקווה שמחר יגיעו הרבה אוהדים ויעשו רעש כי אנחנו באמת מצליחים". שיר צדק מול חן עזרא/אדריאן הרבשטיין

"העונה חווינו הרבה עליות וירידות, וגם חילופי מאמנים", המשיך הקפטן. "בכל זאת הגענו לפלייאוף העליון ולחצי גמר הגביע. זה הישג ענק ואני באמת לא יודע למה יש חוסר פרגון מצד הרבה מאוד גורמים. אנחנו מסיימים משחק ויום לאחר מכן רואים כתבה כל כך קטנה עלינו וזה מאכזב. לא אומרים עלינו מילה בטלוויזיה, וזה מעצבן. אנשים צריכים להתרגל לקרית שמונה בכדורגל הישראלי ואני מקווה שיתרגלו. חוסר הפרגון הזה בעצם מניע". גם לגבי הקהל היה לרוצ'ט מה לומר: "העונה הקהל הוריד הילוך, ואני מקווה שיגיעו הרבה אוהדים ויעשו רעש כי אנחנו באמת מצליחים. אני קורא לכולם לבוא. אנחנו צריכים אותם וזו ההזדמנות שלהם להוכיח את העוצמה שלהם".

הבלם שיר צדק: "צריך לשים בצד את כל העניינים הרגשיים, או לתעל אותם לטובת המשחק. גביע זו לא משימה שהצבנו לעצמנו אבל כמובן שאנחנו רוצים לזכות. זו ההזדמנות שלנו להראות לכולם שקרית שמונה היא לא אליפות אחת ודי. גביע יכול לשנות את התמונה. גם בעונת האליפות דיברנו כל הזמן על האוהדים. מי שבא צריך להגיד לו תודה. יש את כלו שדוחפים אותנו, אנחנו בכל מקרה ממשיכים לעשות את הכי טוב שאנחנו יכולים אבל זה חבל, כי לדעתי הקהל זה בדיוק ההבדל וזו בדיוק קפיצת המדרגה שהקבוצה הזו צריכה לעשות".

הרכב משוער: דני עמוס, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דרקו טאסבסקי, דן איינבינדר, אדריאן רוצ'ט, שמעון אבוחצירא, אוסיי מאוולי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"עשה קומפרסים, קח אדוויל ותעלה. רוצים לראות את רמבו מכסח גם ברמת גן". דומה לסטאלון? דקל קינן/מערכת וואלה!, צילום מסך

תכירו: דקל קינן, רמבו

במכבי חיפה יצאו בימים האחרונים בסלוגן מיוחד לקראת משחק חצי גמר גביע המדינה: "הצבא הירוק – 20 אלף מתייצבים ברמת גן". יממה לאחר מכן, הכרטיסים שהוקצו ליציעים 11-12 ו-3 אזלו ובמועדון ביקשו לקבל גם את הכרטיסים ליציעים שמונה עד עשר, שכבר התמלאו. עד שלשום כ-14 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון. תמונת המצב כרגע: כ-15 אלף אוהדים ירוקים יגיעו למשחק. כ-400 כרטיסים בלבד נותרו ליציעים שמונה עד עשר ואם אלה ייחטפו, ייתכן שההתחדות תקצה להם גם את שערים 13-16. במועדון ביקשו מהאוהדים להגיע בחולצות ירוקות למשחק.

הבלם דקל קינן ערך אתמול אימון מלא וצפוי להיות כשיר למשחק. קינן עובר טיפולים אצל הפיזיותרפיסט פיני שרון. העובדה שאנדריי פיליאבסקי נטש את האימון ועדיין פצוע (יעבור בדיקת MRI), רק מחזקת את ההשערה שקינן יפתח גם אם הדבר יהיה כרוך בסיכון מסוים. למכבי חיפה אין בלם טבעי נוסף בסגל משום שאוראל דגני יפתח בעמדת המגן הימני במקום אייל משומר. בעקבות המאמצים שהשקיע קינן, אוהדי הקבוצה עיצבו פוסטר שמשווה את הבלם לרמבו. "עשה קומפרסים, קח אדוויל ותעלה. רוצים לראות את רמבו מכסח גם ברמת גן", נכתב שם.

שמואל שיימן ימשיך לפתוח בעמדת המגן השמאלי במקום טאלב טואטחה, שהמריא לאיטליה לצורך טיפולים. ההערכה היא כי קינן יעבור מבחן כשירות, יקבל זריקה ויפתח בהרכב, אך בצוות המקצועי נערכים בכל מקרה למצב בו דגני יפתח כבלם ועודד אלקיים כמגן.

בשורה מעודדת נוספת קשורה לאביחי ידין, שגם כן ערך אימון מלא וכרגע כשיר למשחק. גוסטבו בוקולי ויניב קטן תורגלו בהרכב. גם שלומי אזולאי, ששוב כבש במשחק האחרון עשוי להמשיך בהרכב, והוא תורגל בהרכב לסירוגין עם ויאם עמאשה. גוסטבו בוקולי יפתח על חשבון לירוי צעירי, שלמרות היכולת הטובה שגילה במחזורים האחרונים יפתח על הספסל. גם אייל גולסה, חן עזרא, ודינו אנדלובו בפנים. השוער השני אמיר אדרי פצוע ולא יהיה בסגל. רון שושן ילבש את אפודת השוער המחליף במשחק. דלה ימפולסקי ותמיר כהן לא יתלבשו.

קטן עצמו אמר לקראת המשחק: "קרית שמונה הוכיחה בשנים האחרונות שהיא אחת הקבוצות הטובות בארץ. צפוי משחק קשה, אך כשאני רואה את ההכנה, הדריכות ושחקנים כמו קינן שעושים הכול כדי לשחק, אני בטוח שיראו מכבי חיפה טובה ונחושה יותר. יחד עם הקהל שלנו שישלוט ביציעים, נעשה הכול כדי להעפיל לגמר".

יניב קטן מכבי חיפה. קובי אליהו
בתמונת ההרכב למשחק הגורלי. יניב קטן/קובי אליהו

המאמן אריק בנאדו אמר לשחקנים באסיפה שקיים השבוע: "היינו טובים מאוד נגד הפועל תל אביב, אבל אני לא רוצה להתייחס אליו, מבחינתי המשחק הזה מאחורינו, כי אנחנו חייבים להתכונן לרגע החשוב - למשחק מול קרית שמונה ביום רביעי. זאת המטרה שלנו, ורק ביחד נצליח לנצח".

ההנהלה הגיעה לסיכום על הנהלת רכבת ישראל בדבר הקצאת רכבת מבני ברק לתחנות הצפון מיד בסיום המשחק. כחצי שעה לאחר סיום המשחק, תצא רכבת מתחנת בני ברק. תחנות העצירה עליהם סוכם: הרצליה, נתניה, חדרה, בנימינה, חיפה חוף הכרמל, חיפה מרכז, קריית מוצקין ועכו.

בעניין אחר: מחר (חמישי) יתקיים הדיון בהתאחדות בעניין זריקת הזיקוק על ידי אוהדי הקבוצה במשחק מול הפועל תל אביב. לחובת הקבוצה עונש שני משחקי רדיוס על תנאי או סגירת יציע ג' לשני משחקים, בתנאי שהחפץ הושלך משם (מה שלא תקף במקרה הזה). גורמים משפטיים שונים טוענים כי גם אם תימצא אשמה, ייתכן שההתאחדות תחליט לסגור חלק מהיציעים במשחק מול מכבי תל אביב, משום שהתקנון מאפשר לבית הדין שיקול דעת גם במקרה של התניה. בחיפה כבר התבטאו לאחרונה כי "החלטה שתפגע באוהדים במשחק בין שתי המובילות, יפגע בכדורגל הישראלי כולו". לחיפה נותרו עוד שני משחקי בית בהם תארח את מכבי והפועל תל אביב.

הרכב משוער: בויאן שראנוב, אוראל דגני, דקל קינן, אדין צוצאליץ', שמואל שיימן, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, חן עזרא, יניב קטן, שלומי אזולאי (ויאם עמאשה), דינו אנדלובו.

(עדכון ראשון: 16.4.2013, 13:17)

אוהדי מכבי חיפה. ברני ארדוב
כוננות שיא. אוהדי מכבי חיפה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully