וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: גלושצ'ביץ' יחזור לסגל מול בית"ר

15.4.2013 / 12:16

החלוץ הסרבי חש שיפור במצב הפציעה ובקבוצה הודו כי הטיפול שעבר במולדתו עזר. צרפתי הסובל ממתיחה בספק להרכב

one

חדשות טובות להפועל חיפה: החלוץ הבולט של הקבוצה, ולדימיר גלושצ'ביץ', צפוי להיות כשיר למשחק מול בית"ר ירושלים והוא יהיה בסגל בשבת. הסרבי חש שיפור רציני במצבו הבריאותי ובקבוצה העידו שהטיפול הקצר שעבר במולדתו תרם לו רבות. למרות החזרה של גלושצ'ביץ', בשלב זה נוטים בצוות המקצועי של חיפה לפתוח עם מהראן לאלה ויובל אבידור בחוד, בעוד הוא ימתין על הספסל.

הקשר גיא צרפתי, שסובל כבר תקופה ממתיחה במשפעה ושיחק חצי שעה בלבד בהפסד למ.ס. אשדוד, צפוי להיות בסגל למשחק, אך הוא בספק להרכב, שכן הוא עדיין סובל מכאבים ומתקשה להתאמן באופן סדיר.

ולדימיר גלושצ'ביץ' שחקן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
צפוי להמתין על הספסל. גלושצ'ביץ'/אדריאן הרבשטיין

האדומים יודעים שניצחון על בית"ר ישאיר אותם כמעט בודאות בליגה, אך בהנהלה ובמועדון בכלל יש כאלה שכבר מציבים מטרה אחרת והיא לסיים בין שני המקומות הראשונים בפלייאוף התחתון, מקומות אשר יעניקו להם מענק כספי מההתאחדות. עם זאת, המאמן ניר קלינגר ממשיך לדרבן את שחקניו ולהבהיר להם שהם עדיין בסכנת ירידה ושלמרות ההפסד באשדוד, אסור להם להישבר והם חייבים לנצח את בית"ר.

לאחר שאמש (ראשון) הניחו הקפטן אייל טרטצקי והקשר יוסי דורה זרים לרגל יום הזיכרון באנדרטת הנופלים בקרית חיים וייצגו את המועדון, היום עמדו שחקני הקבוצה יחד בצפירה באמצע האימון.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully