וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קינן התאמן. בנאדו: "רק ביחד ננצח ברביעי"

15.4.2013 / 11:54

הירוקים ממשיכים להעריך שהבלם יפתח נגד קרית שמונה. לחבריו אמר: "המשחק הכי חשוב העונה". פיליאבסקי בספק

one

"היינו טובים מאוד במשחק נגד הפועל תל אביב, אבל אני לא רוצה להתייחס אליו, מבחינתי המשחק הזה מאחורינו, כי אנחנו חייבים להתכונן לרגע החשוב - למשחק מול קרית שמונה ביום רביעי. זאת המטרה שלנו, ורק ביחד נצליח לנצח". כך אמר מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו לשחקני הקבוצה באסיפה שקיים לקראת חצי גמר גביע המדינה בהמשך השבוע. יותר מ-13 אלף אוהדים כבר הבטיחו את מקומם ברמת גן, ובמועדון צופים שהמכירה תואץ היום, וקרוב ל-20 אלף יגיעו לאצטדיון. כזכור, חיפה כבר מכרה את כל הכרטיסים ליציעים שהוקצו לה, וכרטיסים נוספים ליציעים אחרים הוקצו למכירה נוספת.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
הרגע החשוב מתקרב. בנאדו/קובי אליהו

אנדריי פיליאבסקי נטש את האימון כמה דקות לקראת הסיום, ויעבור בדיקת MRI. כעת הוא נמצא בספק למשחק ביום רביעי. גם אדין צוצאליץ' כשיר. דקל קינן נבדק לפני האימון ולאחר מכן ערך אימון קל בצידי המגרש ומסתמן כי גם הוא יהיה כשיר להתמודדות. אם קינן יעלה לשחק, הוא יקבל זריקה לפני המשחק, על מנת להרדים את האיזור הפגוע בקרסול. "אני לא מתכוון להחמיץ את המשחק", אמר קינן לחבריו. "אעלה למגרש בכל מחיר, זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה".

לרשימת הפצועים התווסף גם השוער אמיר אדרי. בחיפה מעריכים כי יהיה כשיר למשחק, אולם בכל מקרה, בויאן שראנוב הוא זה שאמור לפתוח בין הקורות.

לפני פתיחת האימון היום, עמדו יחד שחקני הקבוצה והצוות המקצועי בצפירה. בנאדו אמר: "זהו יום חשוב ומשמעותי לעם ישראל. יום בו אנו מתייחדים עם אלו שבזכותם אנו חיים בארץ הזו. המועדון מרכין ראש ומתייחד עם המשפחות השכולות. כמו שרק נהוג בארץ הזו מעצב לשמחה, נחגוג בערב יום עצמאות נוסף בזכות אותם לוחמים וגיבורי הארץ".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דקל קינן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
לא מתכוון להחמיץ את המשחק הזה. דקל קינן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully