וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת: "אנחנו מתייחדים עם משפחות השכול"

14.4.2013 / 18:05

הבעלים של הפועל באר שבע נאמה בטקס מכובד שערכה הקבוצה לכבוד יום הזיכרון. גם אבי דיכטר ועמרם מצנע נכחו

הפועל באר שבע קיימה היום (ראשון) את טקס יום הזיכרון המסורתי לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה. הטקס שמתקיים במועדון זו השנה השלישית ברציפות אורגן על ידי הדוברת ציפורה חלפון ובו נטלו חלק המשפחות השכולות של אוהדי הקבוצה ותושבי הדרום.

בטקס המכובד נכחו מפקד מחוז דרום במשטרה ניצב יורם הלוי, יו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט בכנסת, ח"כ עמרם מצנע, יו"ר הקרן לרווחת נפגעי השואה, אבי דיכטר, המשפחות השכולות צמרת המשטרה והשב"ס. הקפטן אביתר אילוז והקשר הצעיר לוטם זינו נשאו דברים.

אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע. ברני ארדוב
טקס מרגש. אלונה ברקת/ברני ארדוב

הבעלים אלונה ברקת אמרה בטקס: "משפחות יקרות וקהל נכבד. הערב אנחנו מתייחדים עם משפחות השכול שנפלו במלחמות ישראל ובתוכן אוהדי הפועל באר שבע. עם ישראל מכיר מקרוב את הגעגועים ויודע שאין נחמה על הצער. תפארתה של הארץ חקוקה בליבו של כל חלל באותיות של קידוש לבנה".

יו"ר ועדת החינוך והספורט, ח"כ עמרם מצנע, אמר: "אני מוכרח לומר שכשהוזמנתי לבוא לכאן הסתבר לי שהמועדון הזה הוא היחיד בארץ שעושה טקס זיכרון לאוהדים שהיו קשורים לקבוצה. אני חייב להביע הערכה רבה מאוד למועדון שקושר קשר לציבור האוהדים ומחנך לתחושת שייכות ואין דבר חשוב מזה. מועדונים אחרים חייבים לחקות את הטכס הזה כחלק מהחיבור לקהילה.

יו"ר הקרן לרווחת נפגעי השואה, אבי דיכטר, הוסיף: "היום הזה הוא לא יום שאתה נכנס אליו אלא יום שאתה גולש אליו אט אט. זו טרגדיה לעם היהודי וכולם יחד מבינים את המשמעות. אני מרגיש משהו אחר ושונה שקבוצה לאורך כל השנה מקבלת כבוד מאוהדיה ומחליטה לפני שלוש שנים להחזיר להם כבוד בדרך ייחודית דרך מתן כבוד לאוהדים שנפלו במלחמות ישראל וזה מעמד מרגש כי זה סגנון ומהות שאני מקווה שיקומו לו מחקים במדינת ישראל".

מי שלא נכח בטקס היה ראש העירייה רוביק דנילוביץ', שחלק מהוכחים במקום הביעו פליאה נוכח היעדרותו. בעירייה הסבירו כי הוא נכח באירוע אחר. לאחר בדיקה מול המועדון נמסר משם בתגובה: "ראש העיר הוזמן ובחר שלא להגיע מפאת סדרי העדיפויות שלו".

דיכטר על האסיר X: "כשנשקף איום - יש לפעול". רויטרס
כיבד את נוכחותו בטקס. אבי דיכטר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully