וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוגב אוחיון סובל מחבלה בגיד, צפוי להיות כשיר לריאל

14.4.2013 / 17:08

הגארד נפצע במשחק מול בני הרצליה, אך יהיה כשיר לשלישי. בלאט לקראת ריאל: "אם נשפר כמה דברים, אפשר לנצח"

צילום ועריכה: קובי אליהו

אחרי שני הפסדים רצופים לריאל מדריד, מכבי תל אביב גברה היום (ראשון) 73:91 על בני הרצליה, וטעמה את טעם הניצחון אחרי שבוע לא קל. ביום שלישי מצפה לצהובים משחק מספר 3 מול הבלאנקוס, ושישה שחקנים קלעו היום בספרות כפולות כדי להתחמם לקראת הדבר האמיתי. מנגד, על הספסל נראו כמה פרצופים מודאגים, אחרי שיוגב אוחיון ספג מכה בברך בחצי הראשון, ירד לספסל, ולא חזר בחצי השני, כשהוא יושב עם שקיות קרח על האזור הכואב.

אולם, לאחר המשחק אוחיון נבדק על ידי ד?ר גיא מורג ומתברר כי מדובר בחבלה חזקה בגיד מעל הפיקה. אוחיון יטופל בפיזיותרפיה ועל פי כל ההערכות הוא אמור להיות כשיר ליום שלישי למשחק הגורלי מול ריאל מדריד.

שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון מקבל טיפול רפואי. קובי אליהו
קצת מדאיג. אוחיון/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט הודה בסיום ש"היה חשוב מאוד עבורנו לנצח. כמו שאומרים ש'לנצח זה הרגל', גם להפסיד יכול להפוך להרגל. אחרי שהפסדנו שני משחקים, היה חשוב לחזור למסלול הניצחונות. ראינו היום שגם ברצלונה וריאל הפסידו בבית, זה לא מפתיע, וזה לא משנה, אבל מבחינתנו היה חשוב לקלוע 87 דקות, וגם נתנו דקות להרבה שחקנים. עכשיו נוכל לחייך לכמה שעות".

בלאט התייחס למשחק מספר 3: "אני מאוד כעסתי אחרי ההפסד האחרון במדריד. היינו צמודים כל רבע. היה משחק שיכולנו לנצח, אני לפחות הרגשתי ככה כל הזמן, אבל עם 15 איבודי כדור, רובם לא מחויבים, עם 15 ריבאונד התקפה - אם נשפר את הדברים האלה, נוכל לנצח. קבוצה שרוצה לנצח קבוצה יותר טובה, חייבת לעשות את הדברים הבסיסיים האלה. זו לא טקטיקה ולא יכולת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
- דייויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
חיוך נדיר. בלאט/קובי אליהו

ליאור אליהו, שבלט עם 16 נקודות: "היינו צריכים את הניצחון הזה. באנו אחרי שני הפסדים לא נעימים, ורצינו להתחיל את השבוע הזה טוב. הייתה שעה קצת מוזרה למשחק, ובאנו בלי הכנה, ושמח שניצחנו". גם אליהו חושב כבר על מדריד: "הסדרה חוזרת לנוקיה, שם יהיה סיפור אחר. הקהל ידחוף אותנו, ונשפר כל מיני דברים, כמו ירידה מההגנה והשלשות שלהם, ואנחנו מאמינים".

מאמן בני הרצליה מתן חרוש ספג הפסד צורם במשחק הראשון שלו על הקווים: "מכבי זה לא משחק לדוגמה. היא הייתה צריכה את המשחק הזה כדי להרים את המצב רוח אחרי ריאל מדריד, והשחקנים שלה באו להתפוצץ, וכמובן שאלו לא אותן רמות. החצי הראשון נגמר במומנטום לא טוב מבחינתנו, ודברים קטנים כאלה יכולים להוציא לך את הרוח מהמפרשים. אני מאמין שיש עוד הרבה מה לעשות עם הקבוצה הזאת".

שחקן מכבי תל אביב ניק קיינר מדלי. קובי אליהו
צברו ביטחון? קיינר מדלי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully