וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: "זה מה שקורה כשמשחקים על תיקו"

14.4.2013 / 9:21

אכזבה בבאר שבע, שם ממשיכים לתכנן מהפכה במקרה של הישארות. סוארס, ברוכיאן ופלצ'וק צפויים לחזור להרכב מול עכו

one

"זה מה שקורה כשמשחקים על תיקו. מהרגע הראשון לא יזמנו והתעוררנו רק בדקות האחרונות", אמר שחקן בהפועל באר שבע אמש (שבת) לאחר ההפסד 1:0 לבית"ר ירושלים, שהקטין את הפער מהקו האדום לארבע נקודות בלבד. " כל השבוע אלישע הסביר לנו איך צריך לשחק, אבל שחקנים לא עבדו מספיק כדי לקחת נקודות. החשבון פשוט עכשיו. אם ננצח את עכו, נישאר בליגה ואם נפסיד, סיכויים גדולים שנרד. הגיע הזמן שנעלה עם ביטחון ולא עם חששות מהפסד. יכול להיות שיש כאן שחקנים עם חוסר ביטחון וזה פוגע בנו. התהליך שעובר על המועדון הזה בשנים האחרונות זהה. כל עונה מתחילה ומסתיימת אותו דבר".

הקפטן אביתר אילוז אמר הבוקר: "אסור לנו לספוג שערים במצבים נייחים, ולצערי זה מה שקרה. יש לנו עוד שלושה משחקים, שניים בבית, אני מאמין שנישאר". חלק מהשחקנים טענו בסיום כי ההחלטה לפתוח עם לוטם זינו, רביד גזל ופטריק אוסיאקו לא הייתה נכונה והמרחקים בין הקישור לשחקני ההתקפה היו גדולים והגבילו את אפשרות המסירה בחלק הקדמי.

שחקן בית"ר ירושלים חן עזריאל מול שחקן הפועל באר שבע אביתר אילוז. קובי אליהו
"אני מאמין שנישאר". אביתר אילוז/קובי אליהו

בעקבות ההפסד אתמול, במועדון חזרו לעסוק שוב בחישובים. ניצחון של הקבוצה בשבוע הבא על עכו, עשוי להבטיח לה כבר באותו מעמד את ההישארות. תיקו עשוי להקטין את הפער מהקו האדום, אך הדבר תלוי בתוצאת המשחק בדוחה בין סכנין להפועל רמת גן ובין מכבי נתניה למ.ס אשדוד, שהבטיחה אתמול את הישארותה בליגה. בעוד שבועיים תתארח באר שבע אצל הפועל חיפה, בתקווה שהמשחק ייחשב לפרוטוקול בלבד ובמחזור האחרון היא תארח את מכבי נתניה. "הגיע הזמן שנפסיק להסתמך על תוצאות במגרשים אחרים. אם אנחנו רוצים להישאר, חייבים לנצח את עכו. המצב שלנו טוב יותר, אבל עדיין מאוד מדאיג", אמרו במועדון.

ויליאם סוארס, ניקולס פלצ'וק ואבירם ברוכיאן יחזרו לסגל מול עכו, ושלושתם צפויים לפתוח בהרכב. במידה והקבוצה אכן תישאר בליגה, במועדון יערכו מהפכה בנוגע למדיניות המושאלים. במועדון לא מתכוונים לממש הסכמים שלא יכללו אופציות להמשך ההתקשרות בתום העונה. בשלב זה, הדיבורים על שחרורי שחקנים בתום העונה הוקפאו, אם כי רוב המושאלים אמורים לעזוב. פגישה עם אלישע לוי תתקיים בכל מקרה רק לאחר שיתברר אם הקבוצה תישאר בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully