וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא דיין: "אנחנו פראיירים, אבל נישאר בליגה"

14.4.2013 / 7:25

הקשר שהבקיע ב-1:1 נגד סכנין בטוח בקבוצה. קנז'ביץ' ופידליס נפצעו ובספק להפועל באר שבע. הקבוצה עלולה לעמוד לדין

one

הפועל עכו סיימה אתמול (שבת) באכזבה את משחק הבית נגד בני סכנין אותו היא סיימה ב-1:1. מצד אחד, הקבוצה נקלעה לפיגור בעקבות שער היתרון של ירו בלו (29) והצליח לחזור עם הפצצה של גיא דיין (43), אבל מנגד עכו מוצאת את עצמה עם 32 נקודות, שתי נקודות בלבד יותר מהקו האדום. עד לסיום העונה מצפים לעכו שלושה משחקים קשים מאוד, בוודאי בהשוואה ליריבות שלה לתחתית כאשר היא תתארח אצל הפועל באר שבע, שעדיין לא הבטיחה את ההישארות, תארח את הפועל רמת גן ובמחזור האחרון היא תפגוש את הפועל חיפה בקרית אליעזר.

מי שצפויים להחמיץ את המשחק בשבוע הבא בווסרמיל הם צמד הבלמים שפתח בהרכב, סרג'ה קנז'ביץ' ודימקאו פידליס, שסובלים ממתיחה בשריר הירך האחורי ובמועדון ינסו להכשירם. בכל מקרה, אדי גוטליב ומשה מישאלוב שנעדרו מהמשחק, הראשון בגלל פציעה והשני בגלל צהובים, צפויים לחזור להרכב. מי שעוד ייעדר מהמשחק החשוב הוא תמיר כחלון שספג בשבוע שעבר צהוב חמישי.

מאמן הפועל עכו יובל נעים. אדריאן הרבשטיין
ישאיר את עכו בליגה? יובל נעים/אדריאן הרבשטיין

עניין נוסף שמטריד את הקבוצה הוא קריאות הבוז שהשמיע הקהל עם הגעתו של אחמד טיבי לאצטדיון טוטו, שספג זריקות גרעינים וקריאות מצד האוהדים. עדיין לא ברור אילו קריאות נשמעו על ידי מבקר השופטים והאם הוא ציין זאת בדו"ח, כאשר במצב כזה עכו עלולה לעמוד לדין. בכל מקרה, בעכו דחו את הטענות נגדם וציינו: "הקהל התנהג למופת עד שהגיעה הפרובוקציה מצד טיבי שהלהיטה את כל היצרים במגרש".

באשר למשחק עצמו, גיא דיין, שחגג שער שלישי העונה, אמר בסיום לוואלה! ספורט: "אחרי שהבקענו את השער הם נלחצו לאחור. אני שמח שעד המחצית הצלחנו להשוות. אני מרגיש שאנחנו פראיירים כי שלטנו במחצית השנייה והם לא הגיעו לשער. היו לנו הרבה החמצות וסבלנו מחוסר מזל. אני שמח שהפועל רמת גן ונתניה לא ניצחו ובטוח שהמלחמה תהיה עד הסוף ומי שתהיה יותר מרוכזת ותילחם, תישאר בליגה. אני בטוח שאנחנו מסוגלים לעשות את זה". באופן אישי הוסיף הקשר: "אני שמח שיובל נותן לי את הקרדיט. גם במשחקים יותר טובים וגם בפחות טובים אני פותח בהרכב ואני שמח שאני מחזיר במגרש".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
תמיר כחלון (מימין), גיא דיין שחקני הפועל עכו עם המאמן יובל נעים. אדריאן הרבשטיין
הוא את שלו עשה. גיא דיין/אדריאן הרבשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • הפועל עכו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully