וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "קונה תוצאה כזו גם בחצי גמר הגביע"

תהל אלון

13.4.2013 / 20:31

אחרי הניצחון על רמת השרון, בקרית שמונה מתרכזים במכבי חיפה: "אין רגשי נחיתות". טבק: "הפלייאוף לא מעיב על העונה"

one

עירוני קרית שמונה השיגה הערב (שבת) ניצחון ראשון בפלייאוף העליון, כשגברה 0:1 על עירוני רמת השרון, שמצידה נותרה ללא נקודה או שער בפלייאוף. אוסיי מאוולי הכריע את המשחק בדקה ה-68 וביסס את קרית שמונה במקום הרביעי, רגע לפני חצי גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה - המשחק שעומד בראש מעינייה של הקבוצה כבר תקופה ארוכה.

מאמן עירוני קרית שמונה ברק בכר. אדריאן הרבשטיין
מחכה לאוהדים. ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

ברק בכר אמר בסיום: "שיחקנו מול קבוצה שהסתגרה מהתחלה, היה קשה ואני שמח שניצחנו סוף סוף משחק בו היינו פחות טובים. התוצאה חשובה. אני מסכים שזה משחק חלש והיו כאן כבר משחקים טובים יותר. היה קשה כי רמת השרון צופפו ובזבזו זמן. עכשיו התקרבנו למקום השלישי".

לקראת המפגש מול מכבי חיפה בגביע, הוסיף המאמן: "הייתי לוקח את התוצאה לגביע, את היכולת ממש לא. יש לנו ביטחון שאפשר לעשות את זה. שיחקנו באירופה השנה במגרשים גדולים, אין רגשי נחיתות. איינבינדר עם פציעה קלה והוא יהיה כשיר לחצי הגמר. התמיכה של הקהל חסרה לנו. אין ספק שעם קהל גדול מצליחים, אז נקווה שיבואו יותר אנשים לחצי הגמר".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן עירוני רמת השרון, בני טבק. מגד גוזני
מבקש מהשחקנים ליהנות. בני טבק/מגד גוזני

בצד המפסיד של רמת השרון, בני טבק סיכם: "אפשר להגיד שהמשחק הזה הוא המשך לשני המשחקים הראשונים בפלייאוף שרצינו והשתדלנו. מה שעבד בתחילת השנה, שזה ניצול שערים, לא עבד הפעם. הקבוצה עשתה את מה שהיא יכולה, זה מה שאנחנו מבקשים. זה שאנחנו כאן זה הישג אדיר בשבילנו בפלייאוף העליון להיות. אני גאה בבחורים שהשתדלו ורצו".

טבק הוסיף: "לא התיימרנו למקום רביעי. רצינו לא להתבזות במהלך הפלייאוף. יכול להיות שיש סוג של עייפות. הישארות בתחילת עונה הייתה הישג אדיר והיום מתפנקים על איך שאנחנו נראים. הפלייאוף לא מעיב על העונה שלנו. השחקנים צריכים ליהנות מחמש קבוצות ברמה גבוהה מאוד ולשחק איתן זה לוקסוס. אני לא יודע איפה יהיה המשחק מול מכבי תל אביב. זו החלטה של המשטרה, מבחינתי לשחק בגרונדמן זה הכי טוב. עדיין אי אפשר לברך אותם על האליפות, אנחנו רוצים לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully