וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - רמת השרון: הגיע הזמן להפסיק להתבזות

שתי הקבוצות טרם השיגו ניצחון בפלייאוף העליון, והמארחת חייבת שלוש נקודות במאבק על כרטיס לאירופה (ש', 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* קרית שמונה ועירוני רמת השרון נפגשו 4 פעמים בליגת העל. בכל הפעמים קרית שמונה ניצחה ורמת השרון מעולם לא כבשה.

* בשני המשחקים שנערכו בקרית שמונה יש למקומיים מאזן שערים של 0:6.

* רמת השרון ברצף של ארבעה הפסדים ללא כיבוש ומאזן שערים של 11:0. עד ארבעת המשחקים האלה רמת השרון ספגה 75 שערים ב-63 משחקים. בארבעת המשחקים האחרונים היא ספגה כמעט 15 אחוז מהכמות הזו.

* לירן וקסברגר שפט את קרית שמונה 7 פעמים בליגת העל. יש לאלופה היוצאת 6 ניצחונות והפסד אחד איתו, והפרש שערים של 8:16.

* גם לרמת השרון הולך לא רע עם וקסברגר: 3 ניצחונות והפסד (2-0 בחוץ, להפועל חיפה בעונה שעברה).

נתונים: אתר דריבליסט

מאמן עירוני רמת השרון, בני טבק. מגד גוזני
המספרים נגדו. בני טבק/מגד גוזני

מפתחות והכנות

קרית שמונה:

עוד לפני חצי גמר גביע המדינה מול מכבי חיפה, לקרית שמונה יש עוד משוכה לעבור בליגה מול רמת השרון. בקבוצה הצפונית עדיין לא השיגו ניצחון בפלייאוף העליון, ומקווים כי הפעם תהיה להם הזדמנות לעשות זאת. האלופה היוצאת תהיה חייבת להשאיר את הנקודות בבית אם היא רוצה לשמור בבטחה על המקום הרביעי שעשוי להוביל לאירופה. מאמן הקבוצה ברק בכר ביקש מהשחקנים להשאיר את המחשבות על הגביע בצד ולהתרכז בליגה, וזאת משום שבני יהודה נושפת בעורפם. מבחינת ההרכב, לקרית שמונה יחסרו שלושה שחקנים, הבלם שיר צדק והמגן אלעד גבאי ייעדרו בעקבות צהובים ואת מקומם ימלאו איציק כהן וליאור לוי. דן אייבינדר ייעדר בשל רגישות וכאבים בברך.

שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: ?אם לא נבוא מרוכזים ומחויבים למשחק כפי שברק ביקש מאיתנו, אנו יכולים להישאר בסוף בלי אירופה וזאת הייתה המטרה העיקרית שלנו העונה. ברור שיש התרגשות מהגביע אבל נשים את זה בצד עד ליום ראשון. ניצחון יעניק לנו גם ביטחון למשחק הגביע וכמובן את הנקודות שאנחנו כל כך צריכים?.

רמת השרון:

בקבוצה רוצים להשיג נקודות ראשונות בפלייאוף העליון, אך יודעים כי הסיכויים לכך אינם גבוהים. שחקנים בקבוצה אמרו: "לא חשבנו שזה יהיה ככה, כנראה שגמרנו את הכוחות בליגה. צריך ללכת עם כל מה שיש כדי לנסות ולהשיג משהו בפלייאוף, ולא להתחיל את העונה הבאה אחרי סדרה מבישה של משחקים שעשויה להשפיע לרעה".

מי שלא יתלבש למשחק הוא סביטי ליפנייה. נראה שבמועדון מנסים לרמוז לשחקן כי על אף החוזה שיש לו לעונה הבאה, הם אינם יוכלו לעמוד בו והיו רוצים לראות אותו מקצץ בחוזהו או מחפש קבוצה אחרת. אותם הדברים לגבי אודו פורצ'ן שלא יתלבש משחק שני ברציפות. מרקו אנג'לקוביץ ייעדר בשל כרטיסים צהובים. עשהאל בן שבת צפוי לשחק בקישור האחורי כאשר מאיר גבאי יפתח בעמדת הבלם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני עירוני רמת השרון חוגגים שער. אדריאן הרבשטיין
ברמת השרון רוצים לגמור את העונה עם טעם טוב בפה/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

קרית שמונה: אדריאן רוצ?ט

אחרי הגול המצוין בשבוע שעבר מול מכבי חיפה יחד עם משחק לא רע בכלל, הפעם בקבוצה מצפים לראות את הקפטן שומר על יציבות ביכולת ובעיקר להיות זה שיתכנן ויניע את ההתקפות של קרית שמונה קדימה.

רמת השרון: אסי בלדוט

הקשר חזר מפציעה לא פשוטה לפני חודש, אך עדיין לא ראו ממנו יותר מדי על המגרש. בלדוט הוא השחקן היקר ביותר של רמת השרון והגיע עם תוצרת של 19 שערים ובישולים בעונה שעברה. ללא תוצרת של בלדוט רמת השרון תתקשה לייצר מצבים בקרית שמונה.

אסי בלדוט עירוני רמת השרון מול אנדריי פיליאבסקי מכבי חיפה. ברני ארדוב
תתחיל לייצר מצבים. בלדוט/ברני ארדוב

הרכבים

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, ליאור לוי, איציק כהן, סלאח חסארמה, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דרקו טאסבסקי, אדריאן רוצ?ט, אוסיי מוואלי, שמעון אבוחצירא, אחמד עאבד.

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ': קובי מוסא, יניב לביא, מאיר גבאי, עמיר נוסבאום, תום מנשרוב, עשהאל בן שבת, משה אבוטבול, אסי בלדוט, הוגו לופס, פאדי זיידאן.

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully