וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: המשטרה לקחה צילומי אבטחה מברשישת

11.4.2013 / 17:00

המשטרה חוקרת את ניסיון הרצח של ראש העירייה ופנתה ליו"ר הקבוצה לצילומי אבטחה. ברשישת: "יש פה יד מכוונת להכפישנו"

בזמן שהפועל עכו נאבקת על הישרדות בליגת העל, במקביל מתנהלת גזרה לא שקטה במשטרה, שממשיכה לחקור את ניסיון הרצח של ראש העירייה שמעון לנקרי, כאשר אחד הכיוונים שנחקרים הוא קשר לכאורה לקבוצת הכדורגל. ביממה האחרונה הגיעו נציגי ימ"ר למשרדי בקרת התקציבים והוציאו מסמכים הקשורים למועדון.

יהודה ברשישת יו"ר הפועל עכו (מימין) עם קודמו ציון ויצמן. אדריאן הרבשטיין
"אני בטוח שהכול ייפסק ולא נשמע את השם של הקבוצה קשורה לעניין הזה". ברשישת/אדריאן הרבשטיין

כעת מתברר כי בשבוע האחרון התבקש גם יו"ר הקבוצה יהודה ברשישת להעביר לאנשי המשטרה את צילומי האבטחה מביתו. ביתו של ברשישת בעכו מרושת במצלמות, והוא מתגורר בשכנות ליו"ר הקודם, ציון וייצמן. ברשישת נעתר לבקשת המשטרה והעביר את החומרים המבוקשים. דובר מרחב חוף ערן שקד אמר בנושא: "איני יכול להתייחס לאף פרט כל עוד מתנהלת חקירה".

ברשישת אמר בנושא בדיקת המשטרה: "יש יד מכוונות להכפיש את השם שלנו ואני לא אתן לזה לקרות. כמו שיש את העליהום הזה על הפועל עכו, ברגע אחד אני בטוח שהכול ייפסק ולא נשמע את השם של הקבוצה קשורה לעניין הזה".

בלי קשר, ברשישת אמור להיפגש עם ראש העירייה שמעון לנקרי לאחר יום העצמאות כדי להמשיך ולדון בחידוש תקציב הקבוצה.

תגובת הפועל עכו: "המועדון דוחה בשאת נפש את הדברים, זהו מסע תקשורתי נגד הקבוצה, לרבות רמזים על קשר כלשהו של הקבוצה בניסיון ההתנקשות בראש העיר שמעון לנקרי.
הקבוצה מאחלת לראש העיר החלמה מהירה וחזרה מהירה לשגרת החיים. אנו בטוחים שהמשטרה תמצא את האשמים האמיתיים באירוע החמור. הקבוצה עסוקה אך ורק במשימת ההישרדות, והמטרה היא הישארות בליגת העל. הקבוצה קוראת מכאן לכל הקהל הגדול שלנו להגיע ולעזור לנו בהצלחת המשימה".

מאמן הפועל עכו יובל נעים צועק ביציע. רוני לבנה
בעיות בהגנה. לא נעים/רוני לבנה

בתוך כך, עכו ממשיכה להתכונן למשחק החשוב בשבת נגד בני סכנין, כאשר מי שייעדרו בוודאות הם צמד הבלמים משה מישאלוב ואדי גוטליב. מישאלוב מוצהב ולא יוכל לשחק, כאשר גוטליב עדיין לא התאושש מהפציעה ברגלו. מי שיחליפו את השניים במרכז ההגנה הם סרג'ה קנז'ביץ' ודימקאו פידליס. פרט לכך, ההרכב אמור להיות זהה. אמייה טגה, שנשלח אתמול (רביעי) הביתה על ידי יובל נעים לאחר עימות עמו באסיפה, חזר להתאמן כרגיל וצפוי להיות בסגל בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully