וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אולימפיאקוס וצסק"א מוסקבה עלו ל-0:2

היוונים ניצחו 53:71 את אנדולו אפס באחד המשחקים הקלים העונה. הרוסים עם 68:90 על קאחה לבוראל ביססו את היתרון

אימג'בנק GettyImages

בתקציר: הניצחון של צסק"א מוסקבה 68:90 על קאחה לבוראל

שלב ההצלבה של היורוליג נמשך הערב (שישי) כשבמקביל למשחקה של מכבי תל אביב במדריד שוחקו עוד שני משחקים מרתקים. אלא שמי שציפה לראות דרמה כמו זו שהייתה אתמול במשחק בין פנאתינייקוס לברצלונה, קיבל שני משחקים חד צדדיים. אחרי המאבק הצמוד במפגש הקודם, אולימפיאקוס טיילה לניצחון קל על אנדולו אפס 53:71 שהעלה אותה ל-0:2 לפני המעבר לטורקיה. צסק"א מוסקבה גם היא לא נאלצה לעבוד קשה נגד קאחה לבוראל כדי לשמור על הביתיות ולעלות ל-0:2 בעקבות ניצחון 68:90 שמקרב אותה לפיינל פור.

מילוש תיאודוסיץ' שחקן צסק"א מוסקבה מול עומאר קוק שחקן קאחה לבוראל. GettyImages
שוב זה נראה קל מבחינתם. תיאודוסיץ' מול קוק/GettyImages

צסק"א מוסקבה - קאחה לבוראל 68:90

צסק"א מוסקבה למדה שגם כשהיא מתחילה משחק בצורה לא טובה, אין לה באמת סיבה לחשוש, בטח לא כשמדובר בקאחה לבוראל שעומדת מנגד. אחרי הניצחון במשחק הראשון 78:89, הרוסים השלימו ניצחון שני בסדרה, טיפסו ל-0:2 ושמרו על הביתיות שהעפילו להצלבה ממש ברגע האחרון. הרוסים חלמו קצת ברבע הראשון, אבל 24:49 בשני הרבעים הבאים גמרו את התקוות של ז'אן טבק לקאמבק. סשה קאון, ננאד קרסטיץ' וזוראן ארצג סיימו כקלעים הבולטים של צסק"א עם 16 כל אחד, למילוש תיאודוסיץ' היו 14. מאצ'יי לאמפה היה הבולט אצל המפסידים עם 19.

קאחה לבוראל פתחה טוב את המשחק כאשר עומאר קוק ואנדרס נוצ'יוני צלפו מחוץ לקשת. גם מאצ'יי לאמפה נכנס לעניינים בצורה מצוינת והספרדים שהכתיבו את הקצב כבר הגיעו ליתרון תשע, אבל סוני ווימס צימק ל-26:20 עם סיום הרבע הראשון. זוראן ארצג עלה חד לרבע השני עם שלשה ראשונה שלו, ולמרות דקות טובות של פרננדו סן אמטריו, הרוסים התעוררו מצוין והכתיבו את הקצב כשמילוש תיאודוסיץ' נכנס סוף סוף למשחק ועם חמש נקודות רצופות היתרון עבר לצסק"א, שירדה להפסקה עם 37:44.

קאחה לבוראל עלתה הססנית גם לרבע השלישי, בעוד צסק"א רצה ל-0:14 עם דקות טובות של ארצג, קרסטיץ' ותיאודוסיץ' בדרך ליתרון 20 (43:63). לקאחה לא היו תשובות להתקפה המאיימת של המארחים והם ירדו בפיגור 69:50. צסק"א המשיכה להכתיב את הטון גם ברבע האחרון שנראה היה יותר כמו משחק אימון, ובהזדמנות הזו גם תיאו פפאלוקאס זכה לראות את הפרקט. ולדימיר מיקוב היה הבולט בדקות האלה אצל הרוסים, כשקאחה לבוראל התקשתה לתת פייט ראוי, וירדה מנוצחת 90:68.

אנדרס נוצ'יוני שחקן קאחה לבוראל. GettyImages
חוץ מהרבע הראשון, קאחה לא הגיעה למשחק. נוצ'יוני/GettyImages

אולימפיאקוס - אנדולו אפס 53:71

אלופת אירופה הייתה בטוחה שהקרב שלה מול אנדולו אפס הולך להיות קשה לפחות כמו זה שהיה לה ביום רביעי האחרון אז היא ניצחה 62:67. הפעם השליטה ברבע השני (10:21) סידרה לה יתרון מבטיח שנשמר עד הסיום. ואסיליס ספאנוליס היה מצוין עם 15 נקודות ושמונה ריבאונדים ויחד עם משחק טוב של קייל היינס (12 נקודות) ופרו אנטיץ' (11), לטורקים לא היו תשובות. קרם גונלום הוליך את אפס עם 13 נקודות.

בזמן שאנדולו אפס ייצרה נקודות קלות, אולימפיאקוס קלעה שתי נקודות בלבד בחמש הדקות הראשונות ופיגרה 12:2 עד שגאורגיוס פרינטזיס וג'וש פאוול נכנסו למשחק. המארחים קינחו את הרבע עם ריצת 0:7 ונעלו אותו בפיגור 16:14. את היתרון הראשון במשחק העניק לאולימפיאקוס קייל היינץ דקה בפתיחת הרבע. גם ספאנוליס התרגל לקצב וקלע חמש נקודות רצופות שביססו יותר את היתרון של אולימפיאקוס שעלתה ל-11 הפרש והמחצית הסתיימה ב-26:35.

ג'ושואה שיפ וג'ורדן פארמר הורידו את הפער לשש בלבד, אבל היינס החזיר את ההפרש לדו ספרתי כשאולימפיאקוס רצה 0:10 עד שפארמר עצר את הדהירה. בסופו של דבר היוונים סיימו את הרבע השלישי ביתרון 40:52. עם פתיחת הרבע האחרון הפער כבר צמח ל-21 אחרי שלשות של של פפניקולאו ואנטיץ' שהשלימו ריצת 1:10 מדהימה. ההמשך היה דומה והטורקים שהבינו שהם הולכים לקראת הפסד נוסף ניסו למזער נזקים בכדי לשמור על הכבוד.

סטנקו באראץ שחקן אנדולו אפס מול ג'וש פאוול שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
הפתיחה של הטורקים לא סימנה לגבי הבאות. באראץ מול ג'וש פאוול/GettyImages
אייסי לואו שחקן אולימפיאקוס. מגד גוזני
פתחו בהססנות. לואו/מגד גוזני
אייסי לואו שחקן אולימפיאקוס מול ג'ורדן פארמר שחקן אנדולו אפס. GettyImages
מהבולטים הערב באולימפיאקוס. אייסי לואו מול פארמר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully