וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: החשוד במעורבות ברצח שוחרר למעצר בית

10.4.2013 / 16:36

השחקן יישאר בדירת מסתור מחשש לפעולת נקם, ואבטחה תוצב סביבו משך כל שעות היממה. עטר: "יהיה מתוק כשנישאר בליגה"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

כדורגלנה הזר של מכבי נתניה החשוד במעורבות ברצח זהבה צ'וקול שוחרר היום (רביעי) למעצר בית בתנאים מגבילים לאחר ששהה 13 ימים במעצר. זאת לאחר שבית המשפט המחוזי קיבל את הערעור שהגיש עורך דינו, גיא עין צבי, לאחר שביום שני הוארך מעצרו בפעם השלישית.

בית המשפט קיבל את הצעת הפשרה של נתניה לפיה תציב אבטחה שתפקח 24 שעות על השחקן. הוא ישהה ב-10 הימים הקרובים בדירת מסתור שמיקומה ידוע רק למשטרה ולבית המשפט וזאת מחשש שהשחקן יהיה חשוף לפעילות נקם. כמו כן, המועדון הפקיד ערבות לכך שהשחקן לא יפר את תנאי המעצר.

בפרק הזמן של מעצר הבית מורה הפרקליטות להחליט האם להגיש נגדו כתב אישום בפרשה. כזכור, חברו של השחקן כבר הודה ושחזר את הרצח, אך במשטרה עדיין בודקים את מעורבתו של הכדורגלן בעבירה. בזמן מעצר הבית לא ייצא השחקן לאימונים ולמשחקים ולמעשה הוא סיים את דרכו במכבי נתניה ויעזוב את ישראל אם וכאשר יתאפשר לו לעשות כן על ידי בית המשפט ויוסר צו איסור היציאה מהארץ שהוטל עליו עם המעצר הראשוני.

שחקן מכבי נתניה החשוד ברצח מובל להארכת מעצר. דרור פיקלני
מעצר בית בתנאים מגבליםי. שחקן נתניה מובל להארכת מעצר/דרור פיקלני

עטר לשחקנים: "יהיה מתוק כשנישאר בליגה"

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר ממשיך בניסיונות שלו לדרבן את שחקניו לקראת הישורת האחרונה ולהחדיר בהם את האמונה שלמרות המצב הקשה, ניתן יהיה להישאר בליגה. עטר אמר לשחקנים: "מכיוון שהכל קשה והכול הולך נגדנו, כשנעשה את זה, ואני בטוח שנעשה את זה, זה יהיה הרבה יותר מתוק".

גם בקרב השחקנים החלה להתעורר בימים האחרונים האמונה שאפשר להישאר בליגה ושניצחון על הפועל רמת גן יכול לשנות את התמונה כולה. "אנחנו במצב רוח טוב יחסית", אמר שחקן בקבוצה. "אם נפסיד אז הכל ייגמר, אבל אם ננצח, נפרוץ את המחסומים ונישאר בליגה. זה המשחק הקובע עבורנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
האוהדים ממשיכים בטירוף. ראובן עטר/קובי אליהו

בקרב האוהדים ממשיך הטירוף כאשר ראשי חוגי האוהדים מעלים מדי יום סרטון לרשתות החברתיות בו הם קוראים לחבריהם להגיע בהמוניהם למשחק מול רמת גן. בקבוצה יוציאו הסעות לאוהדים שמתוכננים להגיע באלפים.

אגב, בנתניה החליטו שלא לדבר עם השחקנים שמחזיקים באופציה לעונה הבאה עד אשר יתבהר מצבה של הקבוצה. במועדון ישנם מספר שחקנים עם אופציה, כשבנתניה היו אמורים תחילה להודיע להם עד חודש מאי האם הם מממשים את האופציה או שמא משחררים אותם. אלא שכעת בשל המצב השחקנים והצוות המקצועי והניהולי מבינים שההחלטה תידחה עד לסיום העונה או עד שיובהר באופן תיאורטי היכן תשחק נתניה בעונה הבאה.

עדכון ראשון: 12:09

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully