וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין ביקשה מההתאחדות דיון חוזר בנושא ביזוי ההמנון

9.4.2013 / 17:19

אחרי שבית הדין העליון ביטל את זיכויה על ביזוי ההמנון במשחק מול בית"ר, הקבוצה פנתה להתאחדות בתקווה שהרדיוס יבוטל

one

בני סכנין הגישה בקשה לבית הדין של ההתאחדות לכדורגל לדיון נוסף בנוגע להרשעת הקבוצה בביזוי ההמנון במשחק מול בית"ר ירושלים. כידוע, אתמול (שני) התקבל ערעור ההתאחדות לבית הדין, על הזיכוי של בני סכנין בכל הנוגע לביזוי ההמנון במשחק מול בית"ר שבו אוהדי הקבוצה שרקו בוז במהלך ניגון התקווה, אלא שכעת בסכנין מבקשים מההתאחדות לדון שוב בנושא ולזכות את הקבוצה.

אוהדי בני סכנין. קובי אליהו
מקווים לטוב. אוהדי בני סכנין/קובי אליהו

עו"ד איל יפה שהציג את הבקשה בשם סכנין, הדגיש במכתבו להתאחדות כי הנהלת בני סכנין מגנה בכל מקרה שריקות בוז במהלך המנון וציין כי מדובר במנהג שרק קבוצת בית"ר ירושלים נוהגת לפיו. בסכנין מקווים שבית הדין יידון שוב בנושא ויזכה אותם סופית, כאשר בנוסף מקווים בקבוצה שהערעור שהגישו בנושא עונש הרדיוס שלהם במשחק מול הפועל רמת גן יתקבל והקבוצה תוכל לארח בדוחא.

כפי שפורסם כבר בוואלה ספורט, אם וכאשר הערעור יידחה בסכנין שוקלים לבקש לארח את הפועל רמת גן בעכו ולא בעילוט, כפי שעשו בעונש הרדיוס האחרון מול הפועל חיפה מחשש לעימותים בין אוהדיה לבין אוהדי אח"י נצרת. בפן המקצועי, בסכנין ממשיכים בניסיונות להכשיר את השחקנים הפצועים כאשר דיא סבע עשוי לחזור להרכב במשחק מול עכו על חשבונו של מוחמד כליבאת המוצהב

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מוחמד כליבאת שחקן בני סכנין חוגג (משמאל), מאחוריו דיא סבע. קובי אליהו
כליבאת מושעה, סבע צפוי לפתוח מול עכו./קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully