וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ממש לא יפי תואר

שני הסיי יאנגים חטפו: אר איי דיקי וטורונטו הפסידו 13:0 לבוסטון, דייויד פרייס וטמפה ביי ספגו הפסד זהה מול קליבלנד

ערב לא פשוט עבר על שני זוכי הסיי יאנג המכהנים הערב (ראשון), כאשר שניהם חטפו קשות והקבוצות שלהם הובסו בתוצאה זהה, 13:0 כואב במיוחד.

אר איי דיקי, שעבר ל-AL העונה, התפרק בביתו שבטורונטו מול בוסטון וספג הפסד שני העונה, כשהוא מרשה שבע ריצות בארבעה אינינגים ושני שליש בלבד. חמש הריצות שהרשה באינינג הראשון הן כמות זהה לזו שהרשה באינינג הראשון לכל אורך העונה שעברה (!). וויל מידלברוקס עשה את עיקר העבודה עבור הרד סוקס עם שלושה הומראנים, כאשר הוא ומייק נאפולי מכניסים ארבע ריצות כל אחד.

קליבלנד הייתה זו שהתעללה בדייויד פרייס וטמפה ביי, גם כן בחוץ. פרייס סיים חמישה אינינגים עם שמונה ריצות חובה. ג'סטין מאסטרסון ניצח עם שבע ושמונה והפך לשלישי אי פעם שגובר באותה עונה על שני הסיי יאנגים המכנהים. מארק ריינולדס חבט לצמד עבור השבט החוגג.

אר איי דיקי טורונטו בלו ג'ייז. Tom Szczerbowski, GettyImages
החיים קשים בקנדה. דיקי/GettyImages, Tom Szczerbowski

* עוד אס שלא תיפקד היה ג'סטין ורלאנדר, שאומנם לא התפרק, אבל הרשה שלוש ריצות בשבעה ושליש והפסיד עם דטרויט 7:0 ליאנקיז. סי סי סבאת'יה היה דומיננטי הפעם, עם שבעה אינינגים חזקים.

* יו דרוויש וג'ראד וויבר נאלצו שניהם לנטוש את המשחק בשלב מוקדם יחסית בשל פציעות (שלא נראות קשות מדי, אך עלולות למנוע מהם את הפתיחה הבאה). טקסס הייתה זו שהתעשתה וניצחה 3:7 את האיינג'לס, שממשיכים לפשל.

* במשחקים נוספים ב-AL, מינסוטה גברה 3:4 על בולטימור, הוויט סוקס חילצו 3:4 מסיאטל אחרי עשרה אינינגים בזכות ווקאוף הומראן של דיאן ויסיאדו ואוקלנד השלימה ניצחון חמישי ברציפות וסוויפ ביוסטון עם 3:9 (נייט פרימן לא שיחק).

* באינטרליג, בילי באטלר חגג עם גרנד סלאם ושבע הכנסות רצים, ב-8:9 של קנזס סיטי על פילדלפיה, שכמעט עשתה קאמבק אך נעצרה על ארבע ריצות בתשיעי.

בילי באטלר שחקן קנזס סיטי רויאלס. GettyImages
בילי באטלר רתח/GettyImages

* סינסינטי הגיעה לסטיבן שטרסבורג כבר באינינג הראשון, וושינגטון חזרה, אבל הרדס ידעו לנצח 3:6. שישה ושישה לג'וני קווטו.

* במשחקים נוספים ב-NL, המטס ניצחו 3:4 את מיאמי האומללה עם ווקאוף סינגל בן שתי ריצות של מרלון בירד. סקוט רייס, אחרי 14 שנים במיינור ליג, זכה בניצחון ראשון בקריירה. אטלנטה גברה 1:5 על הקאבס, למרות חמישה ושני שליש עם לא פחות מ-13 סטרייקאאוטים מצד ג'ף סמרדיג'ה.

* אריזונה לוהטת והשלימה סוויפ במילווקי עם 7:8 ב-11 אינינגים, שהושג בזכות הומראן מנצח של אריק הינסקי.

* גם הדודג'רס סגרו סוויפ, בבית מול פיטסבורג עם 2:6 וניצחון ראשון של היון ג'ין גיו, שסיפק שישה ושליש עם שש הכשות.

* קולורדו ב-1:5, הפתיחה הטובה ביותר שלה מאז 1995, אחרי 1:9 מוחץ על סן דייגו.

* סנט לואיס חיכתה בסבלנות, עד שמחצה את מאט קיין הנפלא בדרך כלל עם תשע ריצות באינינג הרביעי בדרך ל-3:14 בסן פרנסיסקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully