וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-הפועל עכו: יובל נעים חוזר לבירה

המאמן לראשונה מול האקסית, שרוצה לברוח סופית מהתחתית. קריאף יפתח, פציעה ביזארית לגוטליב (ב', 20:45, ספ'2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה:

* הקבוצות נפגשו 13 פעמים בליגה הראשונה. בית"ר ניצחה שבעה משחקים, עכו שלושה.

* כשבית"ר מארחת: חמישה ניצחונות לירושלמים, תיקו ואחד לעכואים, העונה.

* עכו לא הפסידה בחוץ למעלה מחודשיים. בית"ר לא ניצחה בבית כמעט שלושה חודשים.

* בשמונה משחקים בעכו יש ליובל נעים 62.5 אחוזי הצלחה, שהם שינוי מרענן לעומת ה-40.7 אחוז הכללי שלו.

* אפריל הוא החודש החלש ביותר של בהיסטוריה של עכו. יש לה רק 27.45 אחוזי הצלחה ב-20 המשחקים שקיימה בו.

* בתשעת משחקיה האחרונים בית"ר לא ניצחה (שלוש תוצאות תיקו ושישה הפסדים). היא הובילה רק פעם אחת, למשך 29 דקות בלבד, מול מכבי נתניה.

נתונים: אתר דריבליסט

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
תקופה רעה במיוחד. אלי כהן/קובי אליהו

מפתחות והכנות:

בית"ר ירושלים:

בקבוצה ערכו אחר הצהריים את האימון המסכם לקראת קרב התחתית. בבית"ר מייחסים חשיבות אדירה למשחק ומקווים כי למרות האווירה הרדומה, האוהדים בכל זאת ייתנו כתף ויגיעו בכמות יפה. המאמן אלי כהן אמר לשחקנים: "הוכחנו בשבוע שעבר שהעניינים מסביב לא מעסיקים אותנו, אנחנו מתרכזים בכדורגל וזה משחק שיכול להוציא אותנו ממאבקי התחתית".

בהרכב הקבוצה לא צפויים שינויים. אופיר קריאף החלים מהפציעה ברגלו ויפתח בהרכב וגם מתן בראשי צפוי לפתוח, לאחר שבימים האחרונים המאמן התלבט בינו לבין טל כחילה. עמית בן שושן ימשיך בהתקפה, כאשר חן עזריאל יפתח באגף שמאל. המאמן הזהיר את שחקניו מפני אוהד קדוסי, תמיר כחלון ונבויסה מרינקוביץ': "הם יוצאים למתפרצות מאוד יעילות ונצטרך להיות זהירים. הם עושים גול בשלוש-ארבע מסירות".

בנוגע לאלי טביב, כרגע נראה כי לא צפויה התקדמות בגזרה, אלא אם ניר ברקת וארקדי גאידמק יתחייבו בפני הבעלים לכסות חלק משמעותי מהגירעון שנוצר. בחישוב שעשו אנשיו של טביב התגלה כי סך ההתחייבויות עומד על קרוב ל-20 מיליון שקלים, כאשר ברקת וגאידמק יצטרכו לגייס לפחות מחצית מהסכום כדי להיכנס למו"מ על העברת הקבוצה. בפגישה שנערכה שלשום בין טביב לברקת אמר הבעלים לשעבר של הפועל תל אביב לראש העיר: "אקח את עמותת האוהדים איתי בכל מצב. אם אכנס לזה, אעשה זאת רק בשביל האוהדים וארצה גוף מאוחד שלהם מאחוריי".

ערן לוי הגיע היום להתאמן אחרי שהקבוצה כבר החלה באימון וערך אימון אישי עם איתן מזרחי. אוהד הקבוצה שהגיע למתחם הגיש ללוי זר פרחים והודה לו על התרומה לקבוצה השנה. לוי ימשיך לעבור אימונים אישיים עד לתום העונה על פי החלטת ועדת המשמעת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. קובי אליהו
החלים ויפתח. קריאף/קובי אליהו

הפועל עכו:

הקבוצה תקווה להמשיך במומנטום החיובי שלה, כשתגיע לטדי במטרה להשיג שלוש נקודות שיסייעו לה להתרחק מהפועל רמת גן וממכבי נתניה שסוגרות את הטבלה. בקבוצה קיים שקט באופן יחסי לשאר קבוצות התחתית, ובמועדון מקווים לנצל זאת כדי לעשות עוד צעד לעבר ההישארות. "בזמן שהקבוצות האחרות חוות משבר, אנחנו עלינו על הגל ורק שזה יסתיים עם הישארות", אמר אחד השחקנים.

חוסר המזל שפוקד את אדי גוטליב בשבועות האחרונים נמשך גם ביממה האחרונה אחרי שבלם הנבחרת הצעירה, שהחמיץ את המשחק הקודם מול מכבי נתניה בגלל פציעה, ייעדר גם מההתמודדות הזו לאחר שמשקולת כבדה נפלה עליו במהלך אימון בחדר הכושר. גוטליב שנפצע ברגלו לא יוכל לשחק ומי שימשיך להחליפו הוא הבלם הסרבי סרג'ה קנז'ביץ'.

מי שעבורו מדובר במשחק פיקנטי במיוחד הוא המאמן יובל נעים, שקבוצתו האחרונה הייתה בית"ר ירושלים. "ההכנות שלנו הן אותן הכנות", אמר נעים. "מצפה לנו משחק קשה וברור שהתוצאות שהושגו אתמול בתחתית טובות מבחינתנו. למרות זאת אנחנו צריכים להתעסק במה שאנחנו צריכים לעשות וזה לקחת את הנקודות. לא יהיה לנו קל".

על המפגש המסקרן עם האקסית אמר נעים: "יש לבית"ר חלק קדמי מסוכן עם אבי ריקן, חן עזריאל ועמית בן שושן, שזה החלק היותר טוב של בית"ר. אנחנו נקווה מאוד לשחק את המשחק שלנו ולחזור עם הנקודות. אני תמיד מתגעגע לטדי כי בסך הכל הייתה לי תקופה טובה שם, קיבלתי הרבה חום ואהבה, אבל במשחק עצמו אני צריך לדאוג לעניינים של הפועל עכו".

מאמן הפועל עכו, יובל נעים. קובי אליהו
מפגש פיקנטי. נעים/קובי אליהו

יעמדו למבחן:

בית"ר ירושלים: קובי מויאל

השינוי החיובי של בית"ר במחצית השנייה באשדוד התחיל קודם כל ממנו. מויאל הרס כמעט כל התקפה של המארחים, הוציא קדימה את הקבוצה והיה מאוד משמעותי במשחק הלחץ על כל המגרש. אם זה יקרה שוב, בית"ר תוכל לזכות בשלוש נקודות, שיגמרו מבחינתה את אימת הירידה.

הפועל עכו: ברניסלב יובאנוביץ'

הקשר הסרבי המצוין כבר הוכיח בשבועות האחרונים שהוא רכש טוב, בעיקר לאחר שהצליח לייצב את החלק האחורי של עכו. נגד בית"ר תהיה לו משימה לא פשוטה לעצור את ריקן, עזריאל ובן שושן ואם הוא יעשה זאת, עכו תוכל לחייך בסופו של הערב.

הרכבים:

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דריו פרננדס, אופיר קריאף, אבי ריקן, חן עזריאל, עמית בן שושן.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, סרג'ה קנז'ביץ', משה מישאלוב, דדי בן דיין, ברניסלב יובאנוביץ', יובל שבתאי, גיא דיין, תמיר כחלון, אוהד קדוסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully