וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעין דוידוביץ' סיימה חמישית בשבוע פלמה

מדליסטית הארד מאליפות העולם סיימה את שיוטי המדליות במקומות 6 ו-2. גיל כהן ודניאל ממן סיימו עשיריות ב-470

גולשת הרוח מעין דוידוביץ' ושייטות ה-470 גיל כהן ודניאל ממן, זינקו לשני שיוטי המדליות שהתקיימו בשבת בפלמה, כאשר דוידוביץ' הייתה בעלת הסיכוי היחיד להשגת מדליה. לפי הפורמט שנוסה בתחרות הזו בכל דגם התקיימו שני שיוטי מדליות, אליהם עלו 10 הראשונים, כאשר בכל אחד מהם הניקוד הוא כפול.

דוידוביץ' סיימה את שיוט המדליות הראשון במקום השישי ואת השני במקום השני, אולם בסיכום הכללי היא נותרה במקום החמישי עם 40 נקודות, 8 נק' בלבד ממואנה דלה הגרמנייה שזכתה בארד. האיטלקייה פלביה טרטליני זכתה בזהב עם 18 נקודות אחרי שניצחה את שני שיוטי המדליות, ואילו סגנית אלופת העולם, הבריטית בריוני שואו סיימה שנייה עם 23 נקודות.

דוידוביץ' סיכמה את התחרות ואמרה: "לא כל תחרות היא תחרות מטרה. באתי לפלמה בעיקר לאקט הלימודי והאימון. במהלך כל התחרות, גם כשניצחתי והובלתי, לא ממש הרגשתי טובה, אבל אני שמחה על אימון טוב ועל העובדה שלמדתי והבנתי שיש לי עוד הרבה על מה לעבוד. כשישבתי לבדי, מיד אחרי התחרות, נרגעתי והבנתי שדווקא טוב שקבלתי בראש".

שתי שייטות ה-470, גיל כהן ודניאל ממן, פסלו בשיוט המדליות הראשון וסיימו במקום העשירי את השני ודורגו עשירי בדירוג הסופי הכללי. עבור הצמד החדש הייתה זו התחרות הבינלאומית הראשונה והן הצליחו להתברג בה לשיוטי המדליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully