וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ יחליט על זהות המאמן עם נחיתתו בארץ

7.4.2013 / 8:35

הבעלים צפוי להגיע בעוד כשבועיים לישראל ויישב עם קלינגר על הארכת חוזה. גורמים במועדון מנסים לדחוף את שלומי דורה

one

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ צפוי לנחות בתוך כשבועיים במועדון כשאחד הדברים הראשונים שהוא מתכוון לעשות זה להחליט לגבי זהות המאמן בעונה הבאה. כץ מעריך מאוד את ניר קלינגר ורוצה להשאיר אותו בקבוצה לאור ההצלחה שלו מתחילת הסיבוב השני, זאת למרות שגורמים בתוך המועדון מנסים לדחוף את שלומי דורה למשרת המאמן והוא מבחינתם נחשב עדיין מועמד לתפקיד.

קלינגר עצמו הודיע לבעלים כבר לפני כשבועיים שהוא מבקש לא לדבר על העונה הבאה הן מבחינה אישית והן מבחינת השחקנים שלו עד אשר הקבוצה תבטיח מעשית את ההישארות, זאת כדי לא להסיט את תשומת הלב ולהוריד את רמת הריכוז אצל שחקניו. בחיפה יודעים שהקבוצה כמעט והבטיחה את ההישארות ומקווים שעד שכץ ינחת היא אכן תבטיח זאת מעשית ואז יוכל הבעלים לפעול מיידית בנושאי העונה הבאה.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ימשיך בעונה הבאה? ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

"עוד לא הבטחנו את ההישארות, אני אגיע למשחק מול בית"ר ירושלים ושנבטיח מעשית את ההישארות נשב כדי לסגור את נושא המאמן", אמר כץ והוסיף: "ניר עושה עבודה טובה מאוד אבל קודם צריך להבטיח את ההישארות". "מתחילת הסיבוב השני אנחנו מהקבוצות היותר טובות בליגה", אמר גורם במועדון, "אם ניר ויואב יסתדרו על התנאים האמונה שהוא יהיה המאמן בעונה הבאה".

מלבד נושא המאמן, כץ, מתכוון לסגור בשהות שלו בישראל גם את נושא חוזיהם של כמה שחקנים ובראשם מהראן לאלה וגיא צרפתי אותם רוצה הבעלים לראות בעונה הבאה. ללאלה הגיעו בשבועות האחרונים הצעות מכמה קבוצות אך הוא הבהיר לכץ שהוא נותן עדיפות לחיפה ויישב איתם ראשונים. "נכון שלהרבה שחקנים נגמר חוזה אבל רובם אני מאמין יישארו אצלנו, אנחנו משחקים טוב מתחילת הסיבוב השני ואם היינו מתחילים ככה היינו בפלייאוף העליון. אסור לנו לחשוב שנשארנו כי נשאר להשלים את המשימה", אמר הבעלים בשיחה ממקום מושבו בארצות הברית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני הפועל חיפה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
פיניש נהדר לעונה. שחקני הפועל חיפה חוגגים עוד ניצחון/אדריאן הרבשטיין

ובינתיים בחיפה היו מרוצים מאוד מהניצחון אתמול (שבת) על הפועל רמת גן שכמעט הבטיח מעשית את ההישארות. למרות זאת, קלינגר ביקש מהשחקנים להישאר מפוקסים והזכיר להם שהרף הוא 40 נקודות ואסור להם עכשיו להרוס הכל. לאלה זכה למחמאות גדולות על החדות ועל העובדה שלמרות שפתח על הספסל, הוא עלה נחוש והבקיע אולי את השער החשוב העונה.

"אנחנו בכיוון הנכון. לאור התוצאות עוד לא הבטחנו סופית את ההישארות אבל אנחנו קרובים לזה", אמר שחקן בחיפה והוסיף: "אם נאבד את היתרון הזה זה יהיה כתם הכי גדול שאפשר לדמיין מעל כל אחד ואחד מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully