וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: "הפסד לרמת גן יחסל את הסיכויים באופן סופי"

7.4.2013 / 8:06

במכבי נתניה פסימיים לגבי סיכויי ההישארות של הקבוצה לאחר התיקו הדרמטי מול סכנין. דג’אני: ”חייבים לנצח עכשיו עד הסוף”

one

מכבי נתניה סיימה אמש (שבת) בתיקו 1:1 דרמטי וכואב במיוחד עם בני סכנין ונותרה עמוק מתחת לק האדום. הקבוצה של ראובן עטר ראתה כבר את שלוש הנקודות, אבל שער של אמבמבה עמוק בתוספת הזמן מנע ממנה שתי נקודות קריטיות במאבק ההישרדות. עטר נכנס בסיום המשחק אמש לחדר ההלבשה ואמר לשחקנים: "אין לי תלונות אליכם על ההקרבה והרצון. בשבוע הבא יש לנו משחק שהוא ההזדמנות האחרונה ואנחנו צריכים להרים את הראש לקראתו".

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. קובי אליהו
יישאר בליגה? ראובן עטר/קובי אליהו

השחקנים שהקשיבו לעטר היו שפופים מאוד ונראה שהשער בדקה ה-93 שבר לא מעט מהם. "הייתה שמחה גדולה אחרי שער היתרון שלנו וכבר היה נדמה שאנחנו בדרך מעל לקו האדום", אמר שחקן בקבוצה והוסיף: "אבל אז הגיע השווויון והוציא את כל הרוח מהמפרשים, כלום לא הולך לנו העונה וזה מתסכל". מי שהיה ניראה שפוף יותר מכולם היה הבלם הצעיר ירין חסן שנכנס כמחליף במצב של יתרון ואחרי כמה דקות ההגנה ביחד איתו ספגה את השער. חסן יצא חפוי ראש מחדר ההלבשה ושחקנים בקבוצה העידו שהוא לקח קשה מאוד את השער שספגה הקבוצה.

בקבוצה נשמעו הרבה ביקורות על כך שפיטר אמבמבה, השחקן הגבוה במגרש מצא עצמו יותר מפעם אחת בדקות האחרונות ללא כיסוי וגם בשער שכבש היה חופשי לנגוח ללא אף שחקן ששמר עליו. "ראובן עשה חילוף כדי שההגנה תהיה מעובה", אמר אחד השחקנים "ובסוף אמבמבה מצא עצמו חופשית, אין מישהו ספציפי שאשם אבל אסור לנו שדברים כאלה יחזרו במשחקים הבאים".

"אנחנו בדרך לליגה הלאומית", אמר שחקן אחר בקבוצה, "אם לא נתעורר מהר נמצא את עצמנו במצב שאי אפשר לחזור ממנו, לשמחתנו הפועל רמת גן הפסידה אז אנחנו עדיין בטווח סביר מהקו האדום, הפסד לרמת גן כבר יחסל את הסיכויים באופן סופי". "מה שאנחנו עוברים השנה, אף שחקן מאיתנו לא יעבור לאורך כל הקריירה", ביטא פיראס מוגרבי את התחושות הקשות", השער היום, השערים שספגנו בשניות האחרונות מול עכו ובית"ר ירושלים אלא דברים שאני לא יודע להסביר אבל אסור לנו לוותר".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שחקני בני סכנין חוגגים שער מול מכבי נתניה. קובי אליהו
ספגו שער שאולי יעלה להם בירידה. שחקני נתניה/קובי אליהו

היחיד שזכה למחמאות על המאמץ והיכולת אתמול היה קובי דג'אני שסובל מכאבים חזקים ולמרות המלצות הרופאים חזר לשחק, דבר שעלול לסכן את בריאותו לקראת העונות הבאות. דג'אני, שנראה שפוף גם כן ניסה להחדיר לחבריו מוטיבציה ואופטימיות בסיום ובנתניה העידו שהוא זה שיכול להוציא את הקבוצה מהמצב. "אסור שיקרה לנו כזה דבר בתקופה כזו בעונה", אמר דג'אני " אנחנו צריכים להרים את הראש למרות שזה מאוד קשה. נצטרך לעבוד על הדברים הפחות טובים.
כולנו מבינים את המצב, וכולם ראו שבאנו ורצינו לנצח אבל לפעמים פשוט לא הולך. זה היה משחק אופייני לתחתית, המון לחץ וגם הרבה רגעים טובים. סכנין באו ושיחקו כמו קבוצת תחתית שרוצה נקודה".

דג'אני הוסיף: "טבעי שבמצבים כאלה הכל הולך יותר קשה, גם הפס האחרון וגם המצבים מול השער. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לקבור את הראש באדמה אחרי כל החמצה, אין לנו אנרגיות לבזבז על מה שהיה ועל החמצות." על העובדה שחזר למרות הפציעה אמר הקשר: "אם לא היינו נאבקים על הירידה לא הייתי חוזר העונה. הדוקטור באיטליה לא אהב את זה שאני חוזר לשחק. עשיתי טיפולים כדי לחזור לשחק העונה, אחרי העונה אחזור לשם להשלים טיפולים". על השער האומלל שספגו דג'אני אמר: "כולנו אשמים בגול ולא מחפש אשמים. זאת לא הייתה ההזדמנות האחרונה עבורנו, במצב כזה אתה פחות לוקח הרפתקאות ויותר משחק מבוקר, צריך להבין את הסיטואציה של הקבוצה".

למרות העובדה שנתניה במקום האחרון דג'אני משוכנע שהקבוצה לא תשחק בשנה הבאה בליגה הלאומית : "אנחנו נישאר בליגה. לא כל קבוצת תחתית יכולה להביא כזו כמות של קהל, אנחנו מקווים לשמח אותם כבר שבוע הבא. אנחנו השחקנים לא חושבים על מה יקרה לנו אם נרד ליגה באופן פרטי. צריכים להסתכל רק על המועדון. אתם ממהרים להספיד אותנו. אם ננצח בארבעה המשחקים הקרובים נישאר בליגה. קיבלנו היום גול בדקה ה-94 וזה דבר קשה אבל נדע להתרומם עד שבוע הבא"

קובי דג'אני מכבי נתניה. קובי אליהו
אופטימי מכולם. קובי דג'אני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully