וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: גביע דייויס

הפתיחה ההיסטורית של כריס דייויס מבולטימור נמשכה עם גרנד סלאם ו-5:9 על מינסוטה. 0:15 לסינסינטי על וושינגטון

עונת הבייסבול עוד לא סגה שבוע של פעילות, אבל כבר ברור מי הגיע הכי חד מאימוני האביב. כריס דייויס, הסלאגר המצוין של בולטימור, פשוט רותח והלילה (בין שישי לשבת) הוא סחף את הציפורים ל-5:9 על מינסוטה, כשהוא מספק גרנד סלאם ומכניס בסך הכול חמש ריצות. "אם תשימו אותו בגרנד קניון, הוא יחבוט את הכדור החוצה", תיאר את המצב באופן ציורי אדם ג'ונס, חברו של דייויס לאוריולס. דייויס הפך לאחד מארבעת היחידים בהיסטוריה (ווילי מייז, מארק מגוויר, נלסון קרוז) שחבטו להומראן בכל אחד מארבעת המשחקים הראשונים של העונה. הוא גם הפך לראשון מאז 1937 שמחזיק ברצף של הומראן ולפחות שלוש הכנסות רצים בארבעה משחקים רצופים, בכל שלב של העונה. בקיצור, טירוף. האוריולס כאמור, נהנים והם במאזן 1:3.

כריס דייויס בולטימור רייבנס. Rob Carr, GettyImages
שימו אותו בגרנד קניון, נראה מה יקרה. דייויס/GettyImages, Rob Carr

* מי שעוד מחזיקה במאזן הזה היא בוסטון, שניצחה 4:6 בטורונטו, בחזרה של המאמן ג'ון פארל למקום בו עבד עד לעונה שעברה. מייק נאפולי הכניס שלושה רצים כולל הריצה ששברה שוויון בשמיני.

* היאנקיז לעומת זאת, ממשיכים לרשום בעיקר הפסדים וצמד הומראנים של פרינס פילדר סידר לדטרויט 3:8 ביתי וקל. קווין יוקיליס, שחבט להומראן בעצמו, הפך לשחקן ה-67 לעשות זאת עבור בוסטון והיאנקיז.

* ג'וש המילטון חטף בוז כשחזר עם האיינג'לס למגרש בטקסס. גרוע מכך, הוא גם הפסיד פעם נוספת, 3:2 ושוב היה חלש. המילטון ואלברט פוחולס עומדים כרגע על 2 מ-30 ו-11 סטרייקאאוטים משותפים מתחילת העונה.

* במשחקים נוספים, שישה ושמונה של מאט מור סידרו לטמפה ביי 0:4 על קליבלנד, סיאטל עברה את הוויט סוקס בעשרה אינינגים עם 7:8 ואילו אוקלנד לא התקשתה מול יוסטון החלשה עם 3:8. נייט פרימן, שפתח הפעם בבסיס הראשון, סיים ערב עגום עם 0 מ-5.

אוהדי טקסס ריינג'רס מול ג'וש המילטון שחקן לוס אנג'לס איינג'לס. AP
הקהל הטקסני חוגג אחרי עוד כישלון שלו. המילטון/AP

* ב-NL, וושינגטון קיוותה להיות הראשונה עם ארבעה ניצחונות, אבל התפרקה והפסידה 15:0 לסינסינטי. זה היה הניצחון הגדול ביותר של הרדס מאז 1998 והוא הושג בזכות שישה הומראנים, ביניהם צמדים לטוד פרייז'ר וזאק קוזארט.

* בארי זיטו היה מצוין לאורך שבעה אינינגים, סן פרנסיסקו ניצחה 0:1 את סנט לואיס.

* שישה ושליש עם שש הכשות סידרו לזאק גריינקי ניצחון ראשון בדודג'רס, 0:3 על פיטסבורג.

* במשחקים נוספים, קולורדו גברה 2:5 על סן דייגו, מיאמי נעזרה בחמש ריצות בשביעי כדי לנצח 5:7 את המטס, אטלנטה עברה את הקאבס 1:4 כשמייק מיינור רושם שבעה ושליש עם שבע הכשות ואריזונה ניצחה 1:3 את מילווקי, אצלה רשם קייל לוהש בכורה לא רעה עם שישה וחמישה.

* באינטרליג, פילדלפיה התפרקה לאחר יתרון 0:4 ביתי והפסידה 13:4 לקנזס סיטי.

טוד פרייז'ר ג'יי ברוס סינסינטי רדס. Jamie Sabau, מאי פלטי
טוד פרייז'ר והרדס חגגו/מאי פלטי, Jamie Sabau

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully