וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע-אשדוד: "אחוות דרומיות? אשדוד צריכה ניצחון"

5.4.2013 / 12:27

בבירת הנגב לא רגועים מהפער של היריבה מהתחתית (ש', 18:10). אלישע: "אנחנו עדיין במאבק". רביבו ומקרייב מחוץ לסגל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה:

* הפועל באר שבע ואשדוד נפגשו 27 פעמים בליגה הראשונה. באר שבע ניצחה 15 משחקים, אשדוד שישה ועוד שישה משחקים נגמרו בתיקו.

* כשהמשחקים נערכים בוסרמיל, באר שבע עם תשעה ניצחונות, אשדוד עם שלושה ועוד שלושה נגמרו בתיקו.

* הניצחון האחרון של אשדוד בוסרמיל היה באוקטובר 2004, 0:2 משערים של דוד רביבו ועידן שריקי. באותה עונה באר שבע ירדה ליגה.

* אלישע לוי ניצח מחצית מהמשחקים בהם אימן נגד אשדוד, 12 מ-24. הוא סיים שישה בתיקו והפסיד עוד שישה.

* יוסי מזרחי הפסיד מחצית מהמשחקים בהם אימן נגד הפועל ב"ש, שמונה מ-16. הוא סיים ארבעה בתיקו וניצח עוד ארבעה.

נתונים: אתר דריבליסט

דוד רביבו, שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
אחראי על הניצחון האחרון של אשדוד בוסרמיל. רביבו/מגד גוזני

מפתחות והכנות:

הפועל באר שבע:

התיקו נגד הפועל רמת גן במחזור החולף אומנם קירב את באר שבע אל הקו האדום, אבל המאמן אלישע לוי היה מרוצה מאוד מהלחימה וההשקעה של שחקניו ולכן יפתח בהרכב זהה. תחילה שקל המאמן לספסל את עודד גביש, אבל בצוות המקצועי החליטו שלא לעשות זאת, מחשש שהדבר יפגע עוד יותר בביטחון העצמי של הבלם. תומר סוויסה, אבירם ברוכיאן (ערך אימון מלא וכשיר), לוטם זינו, עידו אקסברד ורביד גזל (ערך אימון מלא וישוב לסגל), ימתינו על הספסל. גזל ינסה להימנע מספיגת צהוב חמישי, שיגרום לו להיעדר מהמשחק הביתי בעוד שבועיים מול עכו. ניקולאס פלצ'וק (חמישה צהובים) ו-וויליאם סוארס (תשעה) ייעדרו רק במחזור הבא מול בית"ר ירושלים. רועי קהת ימשיך גם הוא ב-11 ולצד סוארס יפתח פטריק אוסיאקו.

"הנקודה מול רמת גן חשובה, אבל אתם צריכים להפנים שאנחנו עדיין במאבק הירידה ושום דבר לא סגור", הבהיר לוי לשחקנים באסיפה. שחקן בבאר שבע אמר: "שמענו כל מיני דיבורים על אחוות הקבוצות מהדרום, שאשדוד תוותר וברור שמדובר בשטויות. הם יבואו להילחם כדי להישאר בליגה כבר השבוע. התיקו נגד בית"ר נתן להם קצת אוויר, אבל הם עדיין לא הבטיחו הישארות".

מ.ס אשדוד:

באשדוד רק מחכים שהעונה הזו תיגמר, למרות שמתמטית ההישארות בליגה טרם הובטחה. אשדוד מרוחקת שבע נקודות מהקו האדום, אך בקבוצה מאמינים שבשל ריבוי הקבוצות מתחתיה היא אינה נמצאת תחת סכנת ירידה.

המאמן יוסי מזרחי שוב החליט להשאיר מחוץ לסגל את דוד רביבו ודימיטאר מקרייב ונראה שכך זה יימשך עד לסיום העונה. מזרחי ימשיך לתת אשראי לאמיר בן שמעון ובנצי מושל הצעירים בהרכב, כאשר ניר ביטון ששיחק פצוע נגד בית"ר ירושלים צפוי לפתוח גם הפעם, למרות שטרם החלים סופית מהפציעה. רחמים צ'קול שהחלים מפציעה וציון צמח מתמודדים על מקום נוסף בקישור. ג'ואון אושאניווה וחאתם עבד אלחמיד הפצועים מחוץ לסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל באר שבע, רועי קהת. קובי אליהו
שומר על מקומו בהרכב. קהת/קובי אליהו

יעמדו למבחן:

הפועל באר שבע: רועי קהת

הילד שהגיע בהשאלה ממכבי תל אביב הוא דוגמא לתהליך שעובר על באר שבע העונה ואולי גם בשנים האחרונות. המועדון מגייס שחקנים מושאלים, שינסו להציל את הקבוצה מירידה, מתוך אמונה שבכסף קטן אפשר לקנות עונה גדולה. לא מעט אוהדים סבורים שהתהליך הזה לא בריא לקבוצה שהייתה מזוהה בעבר עם שחקני הבית שלה. האם השחקנים המושאלים מסוגלים לכפר על מחלקת נוער שלא מצמיחה מספיק כישרונות בשנים האחרונות? את התשובות נקבל ממש בקרוב.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו

השוער הצעיר פתח היטב את העונה ואז חלה נסיגה קלה ביכולתו. בשבועות האחרונים הוא התייצב, וחזר להפגין את הכושר הטוב של תחילת העונה. אשדוד משתוקקת להשיג שלוש נקודות שיבטיחו סופית את ההישארות וכדי שזה יקרה היא צריכה קודם כל לא לספוג. משחק טוב של מרציאנו בדרבי הדרום בהחלט יעזור להשגת המטרה.

הרכבים:

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בן והבה, עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, רועי קהת, סיראז' נאסר, ניקולאס פלצ'וק, דובב גבאי.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אמיר בן שמעון, ניר ביטון, מיקי סירושטן, ציון צמח (רחמים צ'קול), בנצי מושל, מוראד אבו ענזה, סטפן שצ'פוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully