וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בני סכנין: "הגענו לרגע האמת"

5.4.2013 / 12:38

עטר מכין את שחקניו לקראת משחק התחתית הקריטי מול סכנין (ש', 18:15, ספ'1), סבע חוזר להרכב. אמבמבה יפתח כבלם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה:

* מכבי נתניה ובני סכנין נפגשו 22 פעמים בליגת העל. מחצית מהמשחקים (11) נגמרו בתיקו, שבעה ניצחה נתניה ורק ארבעה סכנין.

* כשנתניה מארחת: ארבעה ניצחונות לצהובים, ארבע תוצאות תיקו ושלושה ניצחונות לסכנין.

* ניצחון החוץ האחרון של סכנין בנתניה היה לפני שלוש שנים, במרץ 2010, 1:2.

* מרקו בלבול אימן ארבע פעמים מול מכבי נתניה, ניצח פעמיים והפסיד פעמיים. שני הניצחונות שלו היו במשחקי חוץ.

* ראובן עטר הפסיד רק שניים מ-17 משחקים בהם אימן נגד בני סכנין. הוא ניצח שבעה וסיים שמונה בתיקו.

נתונים: אתר דריבליסט

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
מאזן חיובי מאוד מול סכנין. עטר/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

עשרות אוהדים הגיעו היום למתחם האימונים של מכבי נתניה כדי לדחוף את השחקנים ולעודד אותם לקראת המשחק הכי חשוב של הקבוצה העונה. בנתניה יודעים שהפסד ואפילו תיקו עשויים להוריד אותם ליגה כמעט בוודאות. אחרי שערך כמה שינויים בהרכב מול הפועל עכו, ראובן עטר צפוי להחזיר את הקפטן אחמד סבע להרכב. גם דרגאן צ'ראן שסבל מכאבי גב צפוי לפתוח כשעטר מתלבט לגבי זהות הקשר החמישי בהרכב. ההתלבטות היא בין עומר פרץ, יוסי שבחון או עלי חטיב. פרץ אגב שיחק כחלוץ מול עכו אך תורגל לאורך כל השבוע כקשר קדמי, העמדה בה ישחק אם יפתח.

ברונו פיניירו צפוי לחזור לעמדת הבלם אם קובי דג'אני יפתח בהרכב כשירין חסן יירד לספסל. גם עמית שומוביץ' הצעיר עשוי לפתוח בהרכב במקומו של עומר צלישר שיפתח בקישור. דג'אני חזר לאימונים ועשוי לפתוח, אך בנתניה לא החליטו סופית בנוגע אליו. "הגענו לרגע האמת", אמר שחקן בכיר בקבוצה. "אם לא ננצח את סכנין לא רק שנסתבך חזק, זה פשוט יוכיח שלא מגיע לנו להישאר בליגה. יגיעו הרבה אוהדים ואסור לנו לאכזב אותם. שום דבר חוץ מניצחון לא יעזור לנו".

גם עטר דרבן לאורך כל השבוע את השחקנים. "אם נפסיד נהיה רגל וחצי בלאומית", אמר המאמן לשחקניו. "בואו נעשה הכל כדי שזה לא יקרה".

בני סכנין:

בבני סכנין יצטרכו שוב להתמודד עם מכת פציעות לא פשוטה. עלא אבו סלאח לא יהיה כשיר ככל הנראה ופיטר אמבמבה יפתח במקומו בעמדת הבלם לצידו של עידן ויצמן. גם אימורו לוקמן מתקשה לחזור לעניינים ובקבוצה חוששים מאוד שהוא ייעדר גם במשחקים הקרובים. מרקו בלבול מתלבט אם להמשיך עם באסם גנאים בעמדת הקשר האחורי או שמא לעלות עם עלי עוסמאן שחוזר מעונש הרחקה כקשר האחורי. גם חאמד גנאים עשוי למצוא את מקומו בהרכב במקומו של אחמד קאסום. המאמן מתלבט גם אם לפתוח עם ירו בלו, או שמא לתת את ההזדמנות לג'קו עראפת. עראפת לא התאמן היום לאחר שאתמול ספג מכה חזקה באימון והתקשה היום לרוץ. החלוץ יעבור בדיקה בשעות הקרובות ורק מחר בסמוך למשחק יתברר אם הוא כשיר למשחק.

"כולם מדברים על זה שזו ההזדמנות האחרונה עבור נתניה, אבל צריך לזכור שגם עבורנו זה משחק של חיים ומוות", אמר שחקן בקבוצה. "אם לא נפסיד לנתניה זה יעמיד אותנו בעמדה טובה מאוד, אסור לנו להגיע לחוצים".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אחמד סבע, שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
פשוט את האימונית. אתה חוזר להרכב. אחמד סבע/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: אחמד סבע

הקפטן של מכבי נתניה נמצא בעיצומה של אחת העונות הפחות טובות שלו בקריירה. בכל זאת, צריך להיות זה שיוביל את נתניה למסע ההישרדות שלה. מול הגנה לא חזקה כמו ההגנה של סכנין, סבע חייב לנצל את הכוח והאיכויות שלו כדי לכבוש לפחות שער אחד בדרך לניצחון הכי קריטי העונה.

בני סכנין: מחמוד קנדיל

אחרי תחילת עונה לא טובה השוער של סכנין מציג בחודשיים האחרונים יכולת מצוינת ובשקט החזיר לעצמו ולהגנה את הבטחון. השבוע נגד שחקנים התקפיים טובים דוגמת אחמד סבע, פיראס מוגרבי ודראגן צ'ראן, קנדיל יצטרך לשמור על ריכוז במשך תשעים דקות ולעמוד בלחץ שנתניה צפויה להפעיל.

שוער בני סכנין מחמוד קנדיל מאוכזב. קובי אליהו
חזר לכושר. קנדיל/קובי אליהו

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עמית שומוביץ', ברונו פיניירו, עמרי בן הרוש, אורי שטרית, עומר צלישר, קובי דג'אני ( עלי חטיב), יוסי שבחון ( עומר פרץ), פיראס מוגרבי, דראגן צ'ראן, אחמד סבע.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, עידן ויצמן, פיטר אמבמבה, אדיר טובול, חאלד חלאיילה, עלי עוסמאן (באסם גנאים), חאמד גנאים, מוחמד כליבאת, דיא סבע, ירו בלו (ג'קו ערפאת).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully