וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: סמארדו סמואלס מצטרף לקבוצה

4.4.2013 / 20:47

דירקטוריון הקבוצה ערך ישיבה מכרעת ואישר את החתמתו של הסנטר שפתח את העונה בקליבלנד, יחליף את קרייג סמית'

הפועל ירושלים ערכה הערב (חמישי) ישיבת דירקטוריון ואישרה את החתמתו של סמארדו סמואלס, הסנטר שמועמדותו והמגעים המתקדמים עימו פורסמו בלעדית בוואלה! ספורט. סמואלס נמצא על סף חתימה בקבוצה, כשמרבית התנאים כבר סוכמו, ועתה, עם אישור חברי הדירקטוריון, תשלח הערב הנהלת ירושלים לשחקן טיוטת חוזה, כך שאם לא יקרה משהו בלתי צפוי הצדדים יגיעו לסיכום רשמי עד מחר.

סמרדו סמואלס שחקן קליבלנד (מימין). AP
יחזק את ירושלים. סמואלס/AP

עוד נודע כי מאמן הקבוצה, שרון דרוקר, הגיע לישיבה ושיכנע את חברי הדירקטוריון לצרף את השחקן וסקר בפניהם את מצבה המקצועי של הקבוצה. כזכור, לאחר לא מעט שמות שעלו בשבועות האחרונים בעקבות שחרורו של קרייג סמית' מהקבוצה, הוחלט אתמול לקדם את צירופו של ונערך עימו מו"מ מתקדם.

סמואלס הג'מייקני (24, 2.06) הוא בוגר מכללת לואיוויל, במדיה שיחק עד לפני שתי עונות. הוא לא נבחר בדראפט ה-NBA ומאז נע ונד בין קבוצות NBA לבין ליגת הפיתוח של ה-NBA, הדי ליג. את העונה הנוכחית פתח בקליבלנד קבאלירס ושיחק לצד עומרי כספי, אך שוחרר בחודש ינואר לאחר שעלה לשחק ב-18 משחקים והעמיד ממוצעים של 3.2 נקודות ו-1.6 ריבאונדים ב-10.9 דקות לערב. הקבוצה האחרונה של סמואלס הייתה רנו ביגהורנס, במדיה הוא העמיד העונה ממוצעים של 19.8 נקודות ו-10.5 ריבאונדים.

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
יש חיזוק. שרון דרוקר/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully