וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראובן עטר לשחקנים: "כנראה שאתם לא מודעים למצב"

4.4.2013 / 17:05

מאמן מכבי נתניה ערך שיחה קשה לקראת בני סכנין: "זו ההזדמנות האחרונה". דג'אני יחזור לסגל. אחמד סבע ישוב ל-11

אחרי חודש של היעדרות מהמגרשים, קובי דג'אני צפוי לחזור לסגל של מכבי נתניה לקראת המשחק בשבת נגד בני סכנין. כזכור, הקשר יצא לאיטליה לטובת סדרת טיפולים מיוחדת כדי לחזק את הסחוס בברך, מקור הפציעה שלו. לאחר הטיפולים אותם הגדיר דג'אני כמוצלחים, הוא שב השבוע להתאמן ולאחר שהשלים היום שוב אימון מלא נראה שבצוות המקצועי יכלילו אותו בסגל, אך ספק גדול אם יפתח בהרכב.

שחקן מכבי נתניה, קובי דג'אני. ברני ארדוב
"נראה לא רע באימונים". קובי דג'אני/ברני ארדוב

"קובי נראה לא רע באימונים", אמר שחקן בקבוצה. "קשה לחזור אחרי היעדרות יחסית ארוכה, אבל אנחנו צריכים שחקנים עם ניסיון למשחקים הקרובים שיכריעו אם נישאר בליגה". מלבד דג'אני נראה שראובן עטר יבצע כמה שינויים בהרכב ובראשם חזרתו של הקפטן אחמד סבע ל-11. סבע לא פתח נגד הפועל עכו בגלל פציעה, אך הבהיר שהוא מרגיש טוב יותר והוא צפוי לפתוח. בן בנימין ייעדר בגלל כרטיסים צהובים כשעומר צלישר עשוי לעלות לעמדת הקשר האחורי ועמית שומוביץ' יפתח כמגן ימני.

לפני האימון עטר כינס את השחקנים ואמר להם: "מה שעשיתם עד עכשיו הספיק למקום אחרון. נראה לי שאתם לא מודעים למצב. המשחק מול סכנין זו ההזדמנות האחרונה. אתם רוצים שבכרטיס ביקור של כולנו יופיע שהורדנו את נתניה ליגה? אתם רוצים ביום ראשון להגיע לאימון שאנחנו עם רגל וחצי בליגה הלאומית או עם תקווה להמשך?", שאל עטר את השחקנים.

"הפסד לסכנין, ויהיה קשה לנו להישאר בליגה", אמר שחקן אחר בקבוצה. "אנחנו חייבים לנצח את המשחק וכולם יודעים את זה. ראובן תרגל כמה הרכבים במהלך השבוע ורק לקראת המשחק נדע באמת עם מי הוא יפתח". בצוות המקצועי מצפים מהשחקנים להציג משחק הקרבה כאשר הציפייה היא שהשחקנים היצירתיים דוגמת עלי חטיב ופיראס מוגרבי ייתנו יותר מעצמם ויפגינו תכליתיות כדי להביא לכמה שיותר מצבים.

עלי חטיב שחקן מכבי נתניה מול עלי עוסמאן שחקן בני סכנין. קובי אליהו
ילבנו את הדברים בפגישה. עלי חטיב/קובי אליהו

במועדון מאמינים שלמעלה מ-6,000 אוהדים יגיעו כאשר גם השחקנים שוחחו עם ראשי חוג האוהדים וביקשו מהם לדחוף את הקהל להגיע ולמלא כמה שיותר את היציעים כדי להעניק אווירה שתדחוף את הקבוצה לניצחון.

בעניין אחר, עמי גניש שהיה מעורב באירועי המושבה התקשר לשחקן נתניה עלי חטיב וביקש ממנו לערוך סולחה. השחקן הסכים לכך בצורה עקרונית, אך ביקש מגניש להיפגש וללבן את הדברים. "הוא התקשר להתנצל, אין בינינו כלום כרגע, אני מאמין שנשב ונסגור את הפרשה הזאת", אמר השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully