וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ערן לוי הגיע לאימון, אלי כהן סילק אותו

4.4.2013 / 12:05

המאמן לא הרשה לקשר להתאמן לצד חבריו, לוי העצבני נטש בזעם. גאידמק נפגש עם ברקת: מעדיף לעזוב אך מבין את המצב

one

צפו בתקציר ה-2:2 של בית"ר ירושלים מול אשדוד

גוברת המתיחות בין ערן לוי לבית"ר ירושלים. הקשר המושעה של הקבוצה הגיע הבוקר (חמישי) למתחם בית וגן, בזמן שחבריו ערכו אימון. הקשר המושעה, שאמור להתאמן בנפרד מהקבוצה, הגיע היום למתחם לאחר שקיבל אישור להגיע בשעה האמורה על מנת להתאמן במגרש הסמוך לשחקנים. המאמן אלי כהן לא אהב את הדברים, שוחח עם איתן מזרחי שמאמן אותו אישית, ואמר לו שהוא לא רוצה לראות את השחקן על המגרש בזמן אימוני הקבוצה. לוי העצבני ירד מהמגרש, נכנס לחדרו של קורנפיין, ולאחר שיחה עמו נתבקש על ידי היו"ר שלא להתאמן בשעת האימון של הקבוצה עד אשר הוא ישוחח עם אלי כהן בנושא. לוי העצבני התלבש ונסע הביתה. לאחר מכן שוחח היו"ר עם המאמן, והסביר לו שבמידה שלא יאפשרו לו להתאמן, הקשר עשוי לתבוע את הקבוצה.

מאמן בית"ר ירושלים אלי כהן באימון הקבוצה. קובי אליהו
התקשר לקורנפיין. כהן/קובי אליהו
בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק. ברני ארדוב
הבטיח שלא יקבל החלטות פזיזות. גאידמק/ברני ארדוב

הפגישה בין ראש עיריית ירושלים ניר ברקת עם הבעלים של בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק והיו"ר איציק קורנפיין נמשכה אתמול (רביעי) עמוק אל תוך הלילה. במהלך הפגישה גאידמק חזר והבהיר את הקושי שלו מהתעסקות בענייניה של בית"ר, הביע את הכעס על כל האירועים האחרונים עם האוהדים, וציין שהוא מעדיף לסיים את הקשר עם המועדון. יחד עם זאת גילה אחריות ואמר לראש העיר שלא יקבל החלטות פזיזות כל עוד יימצאו פתרונות אחרים.

במהלך השיחה העלו הצדדים מספר חלופות. בכל אחת מהחלופות היה ברור כי לפחות בשלב זה הקבוצה תהיה זקוקה ל-1.5 מיליון דולר אותם הבטיח גאידמק להעביר כתמיכה בקבוצה בעונה הבאה. מבחינת ראש העיר ברקת, ייתכן כי גאידמק יעביר את הסכום, ויחד עם סכום כסף נוסף תעמוד הקבוצה על הרגליים כשגאידמק ינתק עצמו מניהולה השוטף והתערבות בקבוצה.

אופציה נוספת שנבדקת היא שגאידמק יחזיק ב-50 אחוז מהקבוצה, ובמקביל יימצא איש או קבוצת אנשי עסקים שייקחו עליהם את ה-50 האחוזים הנותרים ויורידו ממנו את הנטל בשלב ראשון. יש לציין כי לראש העיר יש כבר מספר אנשי עסקים שעשויים להיכנס למשבצת זאת, כאשר גם רוכש אפשרי על הפרק.

אוהדי בית"ר ירושלים מפגינים מחוץ לביתו של איציק קורנפיין. קובי אליהו
ההפגנות נמשכות. אוהדי בית"ר ול ביתו של קורנפיין/קובי אליהו

האפשרות השלישית, והגרועה ביותר, היא שככל שהמחאה תימשך וגאידמק עדיין לא החליט באופן סופי על רצונו לתרום, הבעלים יחליט באופן סופי לא להעביר כספים למועדון, ובמצב כזה, ללא בעל בית חדש, בית"ר תהיה במצב כלכלי קשה מאוד ותתקשה לפתוח את העונה הבאה.

ברקת, יחד עם קורנפיין ואנשי עסקים נוספים שהיו מעורבים בתקופה הקרובה, ינסו לגבש איזשהו מתווה שיתאים גם לבעלים, וינסו להעמיד את הקבוצה על הרגליים לקראת העונה הבאה. בפגישה דיברו גם על הבעיות עם האוהדים\ ועל אף האווירה השלילית בין הצדדים, יש רצון לנסות ולמצוא צינורות הידברות בין הצדדים על מנת להרגיע את האווירה ולהחזיר את הקהל למגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully