וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: גבעת הקפיטול

המגישים של וושינגטון ממשיכים להפגין עליונות, ג'יו גונזאלס ניצח 0:3 את מיאמי. האלאדיי חטף, בוסטון שוב חגגה בניו יורק

לאחר שכל אחת מקבוצות הליגה זכתה להתחממות קצרה בפתיחת העונה, הלילה (בין רביעי לחמישי), נערך ערב המשחקים המלא הראשון לעונת 2013 ב-MLB וכרגיל, סיפורים לא חסרו.

* וושינגטון המשיכה להראות שמי שירצה לנצח אותה, יצטרך לעבור קודם כל את ההגשה. אחרי הצגה של סטיבן שטרסבורג באופנינג דיי, הגיע תורו של ג'יו גונזאלס, שסיפק שישה אינינגים, חמש הכשות וגם חבט להומראן היחיד במשחק ב-0:3 על מיאמי. הנשיונאלס ב-0:2 העונה.

ג'יו גונזאלס שחקן וושינגטון נשיונאלס. Jonathan Ernst, GettyImages
עשה הכול. גונזאלס/GettyImages, Jonathan Ernst

* גם האלופה סן פרנסיסקו מתחממת והיא עלתה למאזן חיובי עם 3:5 בחוץ על הדודג'רס, בזכות אינינג שלישי של ארבעה ריצות, שתיים מתוכן בהנפת מחבט של פבלו סנדובל. טים לינסקאם ניצח עם חמישה וארבעה, למרות שבע הולכות.

* מאט הארווי הנהדר קרע את סן דייגו עם שבעה ועשרה ואפס ריצות לחובתו. אחרי שהוא יצא הפאדרס צימקו מעט, אבל המטס שייטו ל-4:8.

* רוי האלאדיי לעומת זאת, חטף חזק ונמשה אחרי שלושה ושליש עם תשע סטרייקאאוטים, אבל גם חמש ריצות חובה. פילדלפיה הפסידה שוב לאטלנטה, הפעם 9:2.

* משחק ארוך במיוחד נרשם בפיניקס, אריזונה, שם ניצחו הדיאמונדבקס את סנט לואיס 9:10 לאחר 16 אינינגים. קליף פנינגטון רשם סינגל מנצח שסיים חמש שעות ו-32 דקות של התמודדות.

* עוד ב-NL: פיטסבורג ניצחה 0:3 את הקאבס וקולורדו גברה 3:7 על מילווקי.

רוי האלאדיי שחקן פילדלפיה פיליז. gene j. puskar, AP
לא ככה הוא קיווה לפתוח את העונה. האלאדיי/AP, gene j. puskar

* בוסטון לקחה עוד משחק ביאנקי סטדיום, הפעם עם 4:7. ורנון וולס חבט להומראן ראשון אצל הפסים, אבל הופעה טובה של קליי בוכהוץ העלתה את בוסטון ל-0:2 לראשונה מאז 1999.

* גם האקס טרי פרנקונה ב-0:2 אחרי ניצחון דרמטי בקנדה, 2:3 על טורונטו ב-11 אינינגים. חוזה באוטיסטה המארח חבט להומראן ראשון העונה, אבל הומר של מארק ריינולדס הכריע.

* אלכסיי אוגנדו, עם שישה ושליש ועשרה נפנופים, שוב השתיק את יוסטון, הפעם אומנם רחוק ממשחק מושלם, אבל טקסס ניצחה בקלות 0:4.

* עוד ב-AL: ארבעה הומראנים סידרו לוויט סוקס 2:5 על קנזס סיטי, ווקאוף דאבל של אדוארדו אסקובר נתן למינסוטה 2:3 על דטרויט, ווקאוף הומראן של מאט ג'ויס סידר לטמפה ביי 7:8 דרמטי מול בולטימור ואוקלנד צברה ניצחון ראשון העונה, 2:6 על סיאטל.

* סינסינטי השוותה את סדרת האינטרליג מול האיינג'לס בזכות חבטת ניצחון של ג'ואי ווטו בתחתית האינינג התשיעי. ג'וש המילטון, ערב שני ברציפות, סיים עם 0 מ-4.

אלכסיי אוגנדו שחקן טקסס ריינג'רס. Bob Levey, GettyImages
שוב השתיקו את יוסטון. אוגנדו/GettyImages, Bob Levey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully